Sudare cu argon in Chisinau

Sudarea cu argon putin difera de sudarea similara a altor piese. Arzatorul contine un electrod, a carui compozitie este identica cu cea utilizata pentru tintele turnate. Argonul este transmis prin duza, iar materialele auxiliare, in partea laterala in zona arcului, insa acestea nu facand parte din circuitul electric.

 

 

Apropo, sudarea cu argon poate avea loc prin doua metode:

Automat, cand miscarea sarmei de sudura si a arzatorului are loc fara controlul mesterului.

Mecanic, atunci cand instrumentul de baza este manuit de mester. Acesta isi are specificul: in comparatie cu metoda in care e folosit electrod consumabil, sudura are loc fara contact direct cu piesa si electrodul.

Sudura titanului cu argon, de-obicei are loc cu polaritate directa. Acest fapt egaleaza caldura, micsoreaza incalzirea electrodului si mareste suprafata de topire a produsului. La sudarea sistemului de tractiune, este recomandata utilizarea curentului alternativ care nu distruge pelicula de oxid. Pentru a preveni formarea fisurilor in “cusatura”, in argon se adauga putin oxigen. Astfel, metalul sudat este protejat mai bine. Argonul pur nu poate proteja atat de bine locul imbinarii de umezeala si murdarie.

Sudarea cu argon a conductelor inoxidabile, desigur e un proces complicat, care necesita un nivel de concentratie ridicat. Aceasta poate fi efectuata doar de mesteri cu experienta. Nu incercati sa efectuati acest lucru in conditii de casa, mai bine comandati serviciul de sudare cu argon a discurilor la pret convenabil in Autoshina.md.

Sudarea cu argon a discurilor este larg raspandita nu doar in Moldova, ci si in alte tari si acest fapt isi are motivele sale.

Acum, sudarea cu argon a discurilor nu este o problema. Procesul de lucru poate fi de orice nivel de dificultate: de la reparatia fisurilor pana la sudarea unor crapaturi mai mari. Prin urmare, nu este nevoie de inlocuit piesa intreaga, caci restaurarea acesteia va fi suficienta pe un timp indelungat. Locul sudarii nu va influenta negativ calitatea, imaginea si proprietatile rotii. Insa pe langa toate, sudarea discurilor auto este un proces tehnologic destul de complicat prin detaliile sale specifice.

Mai intai este necesar de selectionat materialul. Pentru a nu reduce calitatea in procesul de sudare cu argon, componenta materialelor trebuie sa coincida. Din aceasta cauza este nevoie de determinat cu precizie din ce aliaj este confectionat discul (acest lucru trebuie sa fie indicat pe marcajul acestuia).

A doua etapa consta in evaluarea pagubelor. Parametrii principali (spre exemplu, puterea si intensitatea sudurii) in baza carora are loc sudura cu argon a discurilor, in marea partea depinde de lungimea fisurii si a focului. Pentru a elimina defectele cu o suprafata mica e suficient un curent moderat. Defectele mai grave, insa, necesita de niste aparate de sudura trifazice.

Este evident ca sudura discurilor cu argon are o multime de beneficii:

  • Nu este nevoie folosirea fluxului si curatarea de depozite de zgura, fapt ce permite pastrarea unui aspect estetic placut;
  • Locul sudurii este sigur si calitativ; In urma sudurii nu se formeaza straturi de nitruri si oxizi;
  • Acest tip de aparat pentru sudare poate fi folosit si in lucrul cu straturi de metale mai subtiri, atunci cand este acces doar dintr-o parte.

Alte servicii populare: Instalarea si reparatia senzorilor de presiune a pneurilor, Asistenta tehnica la blocare , Schimbarea anvelopelor, Reparatia radiatorului, Curatarea chimica auto