Vizualizate
Cumpara anvelope in Chisinau cu livrare
Magazin online
9:00 - 18:00 (L-V)
Vulcanizare Mobila
24/7
Catalog
Selecții populare
Anvelope pentru autotomobile
AcuraAudiBMWChevroletCitroenDaewooFiatFordHondaHyundaiInfinitiIvecoJaguarJeepKiaLand RoverLexusMazdaMercedesMitsubishiNissanOpelPeugeotPorscheRenaultSaabSeatSkodaSsang YongToyotaVolkswagenVolvo
Anvelope
275/65 R17265/70 R16265/65 R17255/55 R18245/70 R16235/55 R18235/55 R17225/70 R16225/65 R17225/60 R18225/60 R17225/45 R17225/40 R18215/65 R16215/60 R17215/55 R17215/55 R16215/50 R17215/45 R17205/75 R15205/70 R15205/60 R16205/55 R16195/65 R15195/60 R16185/75 R14185/65 R15185/65 R14185/60 R14175/70 R13175/65 R14
Livrare în orașe
Anvelope de iarna Hankook in BaltiAnvelope de iarna Hankook in CahulAnvelope de iarna Hankook in ComratAnvelope de iarna Hankook in OrheiAnvelope de iarna Hankook in SorocaAnvelope de iarna Hankook in StraseniAnvelope de iarna Hankook in UngheniAnvelope de iarna Hankook in Ceadir LungaAnvelope de iarna Michelin in BaltiAnvelope de iarna Michelin in CahulAnvelope de iarna Michelin in ComratAnvelope de iarna Michelin in OrheiAnvelope de iarna Michelin in SorocaAnvelope de iarna Michelin in StraseniAnvelope de iarna Michelin in UngheniAnvelope de iarna Michelin in Ceadir LungaAnvelope de iarna Continental in BaltiAnvelope de iarna Continental in CahulAnvelope de iarna Continental in ComratAnvelope de iarna Continental in OrheiAnvelope de iarna Continental in SorocaAnvelope de iarna Continental in StraseniAnvelope de iarna Continental in UngheniAnvelope de iarna Continental in Ceadir Lunga

Bine sa stii

Anvelopele sunt principala legătură între masina și drum. Manevrabilitatea mașinii depinde foarte mult de modul de alegere corectă și de instalare a anvelopelor

 

  • P195/ 55 R15 84 H - dimensiunea anvelopei

  • P - este categoria de pneuri pentru autoturisme.

  • 195 - lățimea pneului în mm.

  • 55 - seria pneurilor (raportul dintre înălțimea profilului și lățimea sa, este exprimat în procente).

  • R - este construcția radială a pneului (și nu raza roții!).

  • 15 - diametrul de aterizare al anvelopei (diametrul discului).

  • 84 - Indicele de încărcare pe magistrală este un simbol care corespunde unei anumite încărcări maxime în kg.
    Consultați tabelul:

 

60.......250

74.......375

88........560

102........850

116.......1250

61.......257

75.......387

89........580

103........875

117.......1285

62.......265

76.......400

90........600

104........900

118.......1320

63.......272

77.......412

91........61

105........925

119.......1360

64.......280

78.......425

92........630

106........950

120.......1400

65.......290

79.......437

93........650

107........975

121.......1450

66.......300

80.......450

94........670

108.......1000

123.......1500

67.......307

81.......462

95........690

109.......1030

124.......1550

68.......315

82.......475

96........710

110.......1060

125.......1600

69.......325

83.......487

97........730

111.......1090

126.......1650

70.......335

84.......500

98........750

112.......1120

127.......1700

71.......345

85.......515

99........775

113.......1150

128.......1750

72.......355

86.......530

100.......800

114.......1180

129.......1800

73.......365

87.......545

101.......825

115.......1215

130.......1850

 

H - Indicele de viteză maximă este un simbol care corespunde unei anumite viteze maxime. Consultați tabelul:

 

N...140

U...200

P...150

H...210

Q...160

V...240

R...170

W...270

S...180

Y...300

T...190

ZR...mai mult de 240

 

Modelul anvelopei - este NFera, N "Blue HD Plus.

Marcă comercială - Nexen, Roadstone.

Marca comercială a întreprinderii

Numele țării de fabricație

Data fabricării - patru cifre în oval, primele două cifre - săptămâna de fabricație, următoarele două:anii de fabricație (1812=aprilie 2012).

 

Simboluri condiționate pe anvelope:

 

  • MAX PRESSURE (indicele presiunii interne) este presiunea maximă admisă a pneurilor, în kPa.

  • MAX Load (sarcina maximă) —valoare în kg.

  • REINFORCED —anvelopă intensificată sau pneu armat cu o capacitate mai mare de rulare.

  • TUBE TYRE - anvelopă cu tub.

  • TUBELESS - anvelopă fără tub.

  • REGROBABLE - posibilitatea de a aprofunda modelul benzii de rulare prin tăiere.

  • ALL STEEL - pentru anvelopele cu bandă și cadru pentru cabluri metalice.

  • RADIAL anvelopă cu o construcție radială.

  • E —semnul pentru confirmarea certificatului de conformitate cu regulamentele CEE - ONU.

  • TWI, DSI sau alt simbol indicând localizarea indicatorilor de uzură.

  • M &S (Mud + Snow - murdărie și zăpadă) - anvelope de iarnă sau toate sezonurile.

  • ALL SEASON - toate anotimpurile, concepute pentru utilizare pe tot parcursul anului.

  • Rotation - un pneu direcțional a cărui direcție de rotație este indicată de o săgeată suplimentară (nu confundați această săgeată cu sigla de pe anvelopele companiei Dunlop).

  • OUTSIDE și INSIDE (sau Side Facing Out и Side Facing Inwards) - anvelope asimetrice, a căror instalare trebuie să respecte cu strictețe regula de instalare a anvelopelor pe disc.

  • LEFT sau RIGHT- înseamnă că anvelopele acestui model sunt la stânga și la dreapta. Atunci când le instalați, trebuie să respectați cu strictețe regula de instalare a anvelopei în mașină, stânga - în partea stângă, dreapta - în dreapta.

  • RAIN, WATER, AQUA (sau simbolul "umbrelă") - înseamnă că aceste anvelope sunt special concepute pentru vremea ploioasă și au un grad ridicat de protecție împotriva acvaplanării.

  • E (într-un cerc) - anvelopa respectă cerințele europene ECE (Comisia Economică pentru Europa)

  • DOT - respectarea standardelor de siguranță ale SUA.

  • Temperature A, B, C - rezistența la temperatură a anvelopei la viteză ridicată pe suport. (A este cel mai bun indicator).

  • Traction A, B, C - capacitatea anvelopei de a frâna pe o carosabil umed (A - cea mai bună cifră).

  • Treadwear - coeficient de rezistență la uzură (coeficientul de 100 este aproximativ egal cu 48 mii km de rulare)

 

Marcaje suplimentare care se adaugă pentru anvelopele furnizate în complectație standard

Acestea se adaugă la cererea producătorilor de automobile:

 

Marcajul Suplimentar:

Producătorul Auto:

*

BMW

A

Renault Espace 4

B

Audi, Bentley

C1

Chrysler Viper GTS (1999-2000)

G1

Automobile în complectația G1

J

Jaguar

K1

Ferrari

M0

Mercedes

M3

BMW M3

N0, N1, N2, N3

Porsche

R01

Audi quattro

 

Exploatarea corectă și păstrarea Anvelopelor

 

Asigurați-vă că respectați presiunea internă necesară în anvelopă și verificați-o la fiecare două săptămâni. Presiunea ar trebui să coincidă cu norma specificată în manualul de instrucțiuni al mașinii dvs. De asemenea, această normă este adesea dublată pe capacul interior al clapetei de umplere a rezervorului de combustibil. Verificați presiunea numai în anvelopa "rece", adică înaintea călătoriei și nu după aceasta.
În plus, verificați aspectul anvelopei. Pe peretele lateral al anvelopei nu trebuie să existe tăieturi, blistere (hernie), fisuri. Observați uzura benzii de rulare, adâncimea acesteia conform SDA trebuie să fie de cel puțin 1,6 mm. Dar este recomandabil să schimbați anvelopele la o adâncime de 2 mm. Iar anvelopele de iarnă trebuie schimbate deja la 4 mm.
Pe fiecare șină există un coeficient a uzurii care reprezintă un punct de trecere între crestătura benzii de rulare sau cifre, care arată adîncimea rîmasă în mm. Locul unde este arătat acest indicator, arată simbolurile ”TWI”, ”DSI”. Spre exemplu celebra companie:Michelin are pe acest indicator aratată emblema (Bibendum) sau un fulg de zăpadă (pe anvelopele de iarnă).
Anvelopele trebuie păstrate într-o cameră rece (de la +10 până la +25 grade C), uscată și întunecată. Alături de ele nu ar trebui să existe benzină sau produse chimice. După dezasamblarea anvelopei, nu uitați să scrieți pe roți locul instalării acestora (din față, din spate, stînga, dreapta), pentru a returna ulterior fiecare anvelopă la locul său.

Anvelopele fără discuri trebuie să fie depozitate numai în poziție verticală, nu pot fi stivuite unul pe celălalt sau suspendate. În plus, aproximativ o dată pe lună anvelopele trebuie să fie rotite puțin, astfel încât punctul de încărcare să nu fie în mod constant într-un singur loc.
Anvelopele de pe discuri trebuie depozitate într-o poziție suspendată sau orizontală, adică nu trebuie să fie așezate vertical.
Cea mai ideală modalitate de a stoca anvelopele este de a le închiria în companii care oferă depozitarea sezonieră a roților. Anvelopele vor fi într-o cameră special echipată și vor fi păstrate conform tuturor regulilor. Este convenabil și practic.

 

O alegere dificilă

 

Tehnologia de dezvoltare a anvelopelor nu se oprește. Cu încă 10 ani în urmă, era dificil să ne imaginăm că, chiar și cu o anvelopă complet ruptă, ați fi puteut continua ”în siguranță”mișcarea, fără a încetini în mod special viteza. Sau, că pe anvelopele care nu sunt de iarnă fără probleme este posibil să conduci destul de confortabil pe zăpadă sau o gheață.
Anvelopa nu este doar o bucată de cauciuc, înconjurată pe un disc. Acesta este un produs de înaltă tehnologie, de care uneori poate depinde viața dumneavoastră.
Alegeți cu grijă noi pneuri pentru ”calul tău de fier". Din fericire astăzi este întradevăr un asortiment larg. Asigurați-vă că respectați regulile pentru instalarea și utilizarea anvelopei, nu neglijați schimbarea lor sezonieră, iar roțile dvs. se vor menține pe drum cu toată puterea lor.