Taierea benzii de rulare in Chisinau

Este posibil de marit potential kilometrajul anvelopelor, de redus consumul de combustibil si, in consecinta, de redus costurile financiare? Da - cu ajutorul unui astfel de serviciu precum taierea benzii de rulare. Soferii si producatorii de anvelope sunt adesea ingrijorati de aceste probleme. Atunci cand creeaza noi modele, producatorii incearca sa tina cont de resaparea anvelopelor ca o procedura foarte probabila in viitorul apropiat. Taierea este una dintre cele mai sigure modalitati de a obtine o durata de viata extinsa a anvelopelor si de a economisi bani.

Procedura consta in indepartarea unei parti a stratului anvelopei prin adancirea canalelor si canelurilor benzii de rulare. Aici, in etapa de proiectare, inginerii din diferite companii de anvelope aplica un strat de substanta elastica pe structura benzii de rulare. Acest lucru se face astfel incat, in viitor, sa fie posibila taierea benzii de rulare a anvelopelor fara a reduce rezistenta si integritatea acestora.

Procedura se aplica in mod egal pneurilor noi si vechi. Important, este sa existe un semn pe lateral care indica faptul ca este permisa taierea cauciucului. Adesea, „mesterii” individuali taie produse care nu sunt destinate acestui lucru. Nu va asumati riscul de a taia cauciucul de sine statator. De altfel, in timpul conducerii, pot avea loc consecinte periculoase.

Operatiunea in sine este destul de simpla. In primul rand, anvelopa este scoasa de pe janta si verificata pentru defecte. Apoi se indeparteaza resturile (pietricele, cuie etc.) care ar putea fi in caneluri. In cele din urma, anvelopa este reconstruita, daca este necesar.

Este important de ales adancimea corecta a lamei pentru taierea benzii de rulare a anvelopelor. Inainte de a trece la treaba, este necesar sa masurati adancimea benzii de rulare in jurul circumferintei anvelopei in anumite puncte. Pe baza acesteia, instrumentul special este instalat la o anumita adancime.

Avantajele acestei operatiunii:

  • Kilometrajul cauciucului creste cu 25-30% comparativ cu anvelopele noi. Scaderea ratei de uzura are loc simultan cu uzura insasi. Prin urmare, prin adancirea benzii de rulare a unei anvelope uzate cu 3-4 mm, puteti creste semnificativ kilometrajul. Astfel, adancirea benzii de rulare a unei anvelope cu 4 mm poate contribui la o crestere semnificativa a kilometrajului.
  • Consum redus de combustibil. Atunci cand se compara o anvelopa noua si una taiata (cu o adancime reziduala de aproximativ 3 mm), devine clar ca banda de rulare a celei din urma nu este atat de grav deformata. Incalzirea puternica a acesteia duce la o rezistenta la rulare mai mica si, prin urmare, necesita putin combustibil. Daca drumul este drept, atunci rezistenta la rulare a noului cauciuc pentru comoditate va fi considerata 100%. Apoi, pentru o anvelopa uzata, indicatorul va fi de numai 75%. Pe toata durata de viata a unei anvelope taiate, aceasta are cea mai mica rezistenta la rulare. Prin urmare, are loc un consum minim de combustibil.
  • Imbunatatirea caracteristicilor de tractiune a autovehiculului. Datorita canelurilor, claritatea marginii si adancimea benzii de rulare sunt restabilite pana la 7-8 mm. Acest lucru permite masinii sa se deplaseze mai sigur pe suprafetele rutiere umede sau alunecoase.
  • Regenerarea anvelopelor taiate. O anvelopa uzata este supusa „reinvierii” daca banda de rulare este re-sudata si canelata.

Doriti sa comandati o taiere a benzii de rulare la Chisinau la un pret adecvat? Echipa Autoshina.md este pregatita sa va deserveasca! Lucram in mod constiincios si profesional. Solicitati serviciul nostru - nu veti regreta.

Alte servicii nostrii: Tonarea farurilorInstalarea alarmei auto, Geometria rotilor