Diagnosticarea amortizoarelor
Amortizorul este atasat la corp de suportul superior, iar cel inferior este atasat la axa rotii, astfel incat se intinde alternativ si se contracta atunci cand se misca. Amortizarea vibratiilor se realizeaza datorita designului sau (pistonul care se deplaseaza in cilindru forteaza uleiul sa treaca prin supape dintr-o parte in alta). Miscarea pistonului se opune rezistentei hidraulice, a carei valoare depinde de viteza cu care uleiul poate trece dintr-o parte a pistonului in cealalta (supapele se deschid automat sub presiunea arcurilor).
Rata de uzura a amortizoarelor, atunci cand este posibil sa fie necesara diagnosticarea, depinde de o serie de factori. Acestea sunt stilul de conducere, tipul si starea suprafetei in timpul functionarii, precum si sarcina pe vehicul. O pierdere semnificativa a eficientei sau deteriorarea acestora poate afecta negativ siguranta vehiculului din cauza:
Test armotizer - cand se efectueaza?
- deteriorarea stabilitatii vehiculului la viraje;
- reducerea aderentei rotilor pe suprafata drumului;
- deteriorarea eficientei sistemului de directie si ABS;
- tendinta crescuta la derapaj;
- uzura accelerata a elementelor ramase ale sasiului masinii.
Cu toate acestea, o diagnosticare serioasa a suportului amortizorului de pe o masina cu bun pret, impreuna cu aflarea cauzelor acestor defectiuni, necesita standuri speciale si unelte speciale.
Toate acestea sunt disponibile in service auto Autoshina.md. suntem gata sa verificam amortizoarele masinii dvs. ieftin, dar competent!
Serviciul nostru este situat pe Calea Basarabiei 44.
Serviciile noastre populare: Diagnosticare ABS, Diagnosticarea suspensiei, Schimbarea uleiului la cutia de viteza automata, Înlocuirea turbinei
❗Pentru a afla pretul exact pentru alte servicii auto, sunati operatorii nostri.❗
Din ce sunt fabricate amortizoarele❓
Toate amortizoarele sunt de obicei împărțite în „hidraulice”, „gaz” și „umflate” (cu gaz de joasă presiune). Această împărțire este condiționată deoarece în toate cele trei cazuri nodul „central” - supapa rămâne fundamental neschimbată și în toate cele trei cazuri gazul este folosit ca element de compensare. Supapa centrală se mișcă în cilindrul central și diferențele încep mai departe. Amortizoarele hidraulice și cele umflate au, de asemenea, un cilindru exterior în care uleiul curge prin sistemul de supapă de jos. Amortizorul cu gaz nu are cilindru exterior și întreaga sa structură este ambalată într-unul singur.
Cum este diagnosticat un amortizor❓
Există patru moduri de a diagnostica amortizoarele:
- Inspectie vizuala
- Testul „mișcării”.
- Evaluarea manevrabilitatii vehiculului in miscare
- Control instrumental
De ce mor amortizoarele❓
În amortizorul în sine, doar două lucruri se pot rupe - supapele eșuează și etanșeitatea etanșării tijei este spartă. Dacă defalcarea primului fel este destul de rară, atunci a doua este cea principală și are multe motive pentru originea sa.
Unde pot verifica amortizoarele❓
Puteți diagnostica amortizoarele la noi Autoshina. Garantam calitatea muncii noastre.