(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Rezistența redusă la rulare economisește combustibil și reduce emisiile de CO2. Anvelopele din clasa A oferă cea mai bună eficiență a combustibilului, fiecare clasă ulterioară până la G crescând consumul de combustibil cu între 0,42 și 0,56 mpg pentru o mașină care face 36 mpg.
Aderența sigură pe carosabilul ud este esențială pentru o conducere în siguranță. Performanța este clasificată în clase, de la A la G (deși D și G nu sunt utilizate în prezent). Distanța de oprire dintre o anvelopă de clasa A și o anvelopă de clasa F poate fi de până la 18 metri.
Acesta este zgomotul extern produs de anvelopă și este măsurat în decibeli. Cu cât barele sunt mai umplute pe etichetă, cu atât anvelopele produc mai mult zgomot.
Un amestec de cauciuc pe baza de siliciu pur, cu низкотемпературным o componentă Nordic Siliciu, care a făcut-o obturator de la -50C. Asimetric al benzii de rulare a împărțit-o pe zona de exterior, un magazin mare сцепными proprietăți în viraje, și internă, care asigură puternic разгонно-performanță de frânare.
Manevrabilitate îmbunătățită și stabilitate în viraje
Zonele umărului unui model asimetric de rulare conțin un număr mare de blocuri largi aproape de o formă dreptunghiulară. Acestea sunt situate aproape în unghi drept în raport cu direcția de mișcare. Acest design pe de o parte oferă o stabilitate sporită a anvelopei și o manevrabilitate excelentă în timpul manevrelor, iar pe de altă parte — oferă cele mai bune proprietăți longitudinale de tracțiune. În plus, este imposibil să nu observăm prezența canelurilor speciale pe suprafața laterală a blocurilor umărului. Aceste elemente protectoare îmbunătățesc permeabilitatea în zăpadă.
Spini în formă multiplă
Una dintre inovațiile au devenit spini, a căror inserție carbură a avut o formă de hexagon. Principalul avantaj față de elementele de oțel ale formei rotunde convenționale este o aderență mai fiabilă cu un strat de gheață, în special în direcția longitudinală. În plus față de forma a fost revizuită schema de aranjare a vârfurilor pe protector. Rezultatul final al acestor trucuri a fost o creștere semnificativă a eficienței anvelopelor la accelerare și frânare.
La dezvoltarea anvelopei Continental ContiWinterViking de iarnă, anvelopele germane au trebuit să rezolve o sarcină dificilă de a crea un model superior caracteristicilor anvelopei generației anterioare, care a fost în liderii acestui segment. Pentru a realiza acest lucru, ei au revizuit complet designul său, folosind o serie de noi tehnologii și materiale.
- aderență îmbunătățită, performanță de frânare și confort acustic datorită formei multiple fațete a vârfurilor, precum și a schemei optimizate a amplasării lor pe protector;
- blocurile rigide ale zonelor de umăr îmbunătățesc manevrabilitatea și stabilitatea în viraje, iar canelurile suplimentare pe pereții laterali-permeabilitatea prin zăpadă;
- canelurile de drenaj longitudinale din centrul benzii de rulare împiedică acvaplanarea și slashplenning-ul;
- nervura centrală rigidă asigură reacții rapide și precise la răsucirile ghidonului, reduce uzura benzii de rulare, îmbunătățește proprietățile de cuplare la frânare.