(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile


Rezistența redusă la rulare economisește combustibil și reduce emisiile de CO2. Anvelopele din clasa A oferă cea mai bună eficiență a combustibilului, fiecare clasă ulterioară până la G crescând consumul de combustibil cu între 0,42 și 0,56 mpg pentru o mașină care face 36 mpg.

Aderență pe carosabil umed:
Aderența sigură pe carosabilul ud este esențială pentru o conducere în siguranță. Performanța este clasificată în clase, de la A la G (deși D și G nu sunt utilizate în prezent). Distanța de oprire dintre o anvelopă de clasa A și o anvelopă de clasa F poate fi de până la 18 metri.

Acesta este zgomotul extern produs de anvelopă și este măsurat în decibeli. Cu cât barele sunt mai umplute pe etichetă, cu atât anvelopele produc mai mult zgomot.
Este o versiune modernizată a modelului cu același nume, diferită de capacitatea sa de operare în cazul pierderii presiunii interne ca urmare a deteriorării mecanice. Se caracterizează prin eficiență ridicată la frânare pe o acoperire alunecoasă, proprietăți de cuplare transversale pe zăpadă.
Anvelopa de iarnă Continental ContiWinterContact a fost numită în istoria gigantului german de anvelope al modelului. Noul model a depășit predecesorul său popular în majoritatea proprietăților operaționale, în primul rând, frânarea, ambreiajul pe zăpadă și confortul de echitatie.
Cu un design similar cu magistrala generației anterioare, protectorul în formă de V al acestui model are o serie de diferențe importante. În primul rând, este tehnologia SnowCurve. Esența sa constă în prezența canelurilor speciale în pereții blocurilor. Aceste elemente permit benzii de rulare să capteze și să dețină mai multă zăpadă, astfel încât anvelopa să demonstreze o eficiență mai bună pe astfel de acoperiri.
Avantajul față de predecesorul său în frânare este asigurat de tehnologia Liquid Layer Drainage. Această soluție reprezintă caneluri suplimentare de drenaj situate direct în interiorul blocurilor de rulare. Acestea usucă pata de contact atunci când se deplasează pe gheață, ceea ce permite o reducere semnificativă a lungimii căii de frână pe astfel de acoperiri.
Acest protector de anvelope este fabricat din cel mai nou compus cool Chili. Se caracterizează printr-un conținut și mai mare de dioxid de siliciu, precum și prezența rășinilor speciale în compoziție. Acest lucru a permis extinderea suplimentară a intervalului de temperatură și, în plus, îmbunătățirea rezistenței amestecului de cauciuc la rupere.

Dimensiunea anvelopei testabilă este 235/35 R19 W/ V și mașina BMW M 135i.
Rezultatele testului ContiWinterContact ™ TS 850 P (235/35 R19 W/V): "exemplar"
ContiWinterContact ™ TS 850 P:
+ anvelope de iarnă convingătoare cu comportament exemplar pe un drum umed
+ manevrabilitate bună pe drum uscat și umed, direcție informativă, se descurcă bine cu
robinete laterale
+ calea scurtă de frânare pe un drum cu zăpadă și umed
+ rezistență scăzută la rulare
- Caracteristici excelente de tracțiune pe zăpadă datorită modelului special al benzii de rulare
- Caracteristici mai bune de manipulare datorită lamelelor PowerSipes
- Manevrabilitate îmbunătățită pe zăpadă datorită tehnologiei PrecisionPlus