(L-V) 9:00 - 18:00
(Sî) 09:00-16:00
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-18:00
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R15 | 195/65 | 95 (690kg)/T (190 km/h) | În stoc | 1 133 MDL/un | La comanda |
R16 | 205/55 | 94 (670kg)/T (190 km/h) | În stoc | 1 545 MDL/un | La comanda |
R16 | 205/65 | 99 (775kg)/T (190 km/h) | În stoc | 1 700 MDL/un | La comanda |
R16 | 205/60 | 96 (710kg)/T (190 km/h) | În stoc | 1 854 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/65 | 102 (850kg)/T (190 km/h) | În stoc | 2 461 MDL/un | La comanda |
R17 | 215/55 | 98 (750kg)/T (190 km/h) | În stoc | 3 914 MDL/un | La comanda |
R16 | 225/60 | 102 (850kg)/T (190 km/h) | În stoc | 4 532 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/45 | 103 (875kg)/T (190 km/h) | În stoc | 4 996 MDL/un | La comanda |


În timpul procesului de dezvoltare, specialiștii companiei au combinat mai multe tehnologii inovatoare într-un singur complex, ceea ce a făcut posibilă creșterea eficienței anvelopelor în mai multe domenii simultan. Unul dintre aceste complexe este sistemul Smart Stud, care constă dintr-o nouă generație de compus din cauciuc termoactiv, tehnologia Ice Powder Remover pentru îndepărtarea așchiilor de gheață și știfturi conice speciale.

Banda de rulare exterioară a Michelin X-Ice North 3 este fabricată din a treia generație de compus din cauciuc patentat Flexi-Ice. Principala inovație a fost o schimbare a conținutului proporțional de cauciuc natural și sintetic, precum și o creștere a proporției de silice. Acest lucru a făcut posibilă îmbunătățirea semnificativă a aderenței pe drumurile umede fără a sacrifica tracțiunea și aderența pe suprafețele înghețate și înzăpezite. În plus, o creștere a conținutului de silice are un efect benefic asupra rezistenței la abraziune a benzii de rulare.

Tehnologia IronFlex este introducerea unui strat suplimentar de filamente de oțel în structura cadrului. Acest lucru permite disiparea rapidă a sarcinilor de vârf care apar în momentul impactului.
Anvelopa de pasageri Michelin X-Ice North 3 cu gheață de iarnă încorporează cele mai noi inovații de la gigantul francez al anvelopelor, de la sistemul Smart Stud la tehnologia Ice Powder Remover pentru îndepărtarea așchiilor de gheață. În același timp, nu se poate să nu remarcăm aplicabilitatea excepțională a acestui model, care este oferit în 66 de dimensiuni standard cu un diametru de aterizare de la 15 la 20 inci.
Modelele anterioare de anvelope de iarnă au fost echipate cu o bandă de rulare cu două straturi, în care stratul superior oferă o aderență maximă pe suprafața drumului, iar cel inferior asigură reținerea știfturilor. În contrast, banda de rulare a noutății este realizată dintr-un compus din cauciuc termorezistent, care este utilizat ca strat interior. Caracteristica sa cheie este capacitatea de a-și schimba caracteristicile fizice în funcție de temperatura ambiantă. La temperaturi ridicate, stratul interior devine foarte elastic, datorită căruia știfturile sunt literalmente presate în banda de rulare, ceea ce îmbunătățește semnificativ aderența pe asfaltul uscat. Pe măsură ce temperatura scade, rigiditatea stratului interior crește, drept urmare știfturile obțin o bază foarte dură, ceea ce crește presiunea pe suprafața înghețată, oferind astfel o aderență mai fiabilă pe drumul înghețat. O altă parte a sistemului „smart spike” este tehnologia de îndepărtare a așchiilor de gheață. Când conduceți pe gheață, o firimitură de gheață apare în jurul știfturilor, ceea ce reduce semnificativ aderența anvelopei cu suprafața. Pentru a rezolva această problemă, muncitorii francezi din anvelope au plasat fântâni speciale în zona din jurul țepilor, care servesc ca un fel de depozitare pentru firimiturile de gheață. De asemenea, designul vârfului a suferit anumite modificări. Diferă prin faptul că un picior conic este instalat pe o bază largă, pe care există o flanșă cu inserție din carbură. Datorită acestei soluții, a fost posibil să se asigure o fixare mai fiabilă a știftului în banda de rulare, precum și să se extindă semnificativ durata de viață a acestuia. Modelul benzii de rulare cu un număr crescut de margini de prindere Comparativ cu modelul anterior, noua anvelopă are o bandă de rulare cu muchii de aderență semnificativ mai mari, ceea ce permite o manevrabilitate excelentă pe drumurile înzăpezite. În plus, protectorul este echipat cu o formă specială a zonei umerilor, care se numește Step In-Step Out. Particularitatea sa constă în faptul că blocurile zonelor de umăr au proeminențe diferite dincolo de pereții laterali ai anvelopei. Datorită acestui fapt, a fost posibil să se mărească în mod semnificativ capacitatea de cross-country în zăpadă adâncă și zăpadă. Unghiul modificat al canalelor de drenaj Pentru a crește rezistența la acvaplanare și slashplenning, specialiștii companiei au schimbat unghiul canalelor de drenaj. Acum sunt situate de la centrul benzii de rulare până la exterior, ceea ce crește semnificativ eficiența sistemului de drenaj. Construcție consolidată a pereților laterali Noua anvelopă de iarnă de la Michelin se remarcă datorită construcției sale mai puternice a pereților laterali. Acest lucru a fost făcut pentru a asigura o fiabilitate ridicată atunci când se lucrează pe drumuri nesatisfăcătoare. Duritatea crescută a pereților laterali permite anvelopei să absoarbă mai eficient impactul de la denivelări pe șosea.

- Sistemul Smart Stud oferă o aderență de neegalat pe gheață.
- Tehnologia strivită cu gheață îmbunătățește aderența pe suprafețele înghețate.
- Noua formă conică a știfturilor le prelungește semnificativ durata de viață, asigurându-le în același timp mai sigur în banda de rulare.
- Compusul din cauciuc termorezistent, din care este realizat stratul interior al benzii de rulare, este capabil să schimbe proprietățile fizice în funcție de temperatura ambiantă, asigurând astfel performanțe optime în toate condițiile.
- Modelul benzii de rulare cu un număr crescut de margini de prindere oferă o aderență fiabilă pe drumurile înzăpezite.
- Compusul de cauciuc Flex-Ice 3, prin schimbarea proporției de cauciucuri naturale și sintetice, precum și creșterea proporției de siliciu, oferă o aderență excelentă atât pe drumurile umede, cât și pe cele înghețate.
- Construcția consolidată a pereților laterali, combinată cu tehnologia IronFlex, minimizează riscul de deteriorare atunci când se circulă peste denivelări.