(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 215/40 | 87 (545kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 214 MDL/un | + - In coș |
R17 | 215/50 | 95 (690kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 299 MDL/un | + - In coș |
R17 | 225/55 | 97 (730kg)/H (210 km/h) | În stoc | 2 400 MDL/un | + - In coș |
R17 | 215/55 | 98 (750kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 414 MDL/un | + - In coș |
R18 | 215/40 | 89 (580kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 498 MDL/un | + - In coș |
R19 | 245/40 | 98 (750kg)/V (240 km/h) | Nu este în stoc | 2 519 MDL/un | nu e pe stoc |
R17 | 225/50 | 98 (750kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 603 MDL/un | + - In coș |
R18 | 225/45 | 95 (690kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 640 MDL/un | + - In coș |
R17 | 245/45 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 700 MDL/un | + - In coș |
R17 | 235/55 | 103 (875kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 759 MDL/un | + - In coș |
R18 | 235/40 | 95 (690kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 865 MDL/un | + - In coș |
R19 | 275/35 | 100 (800kg)/W (270 km/h) | În stoc | 2 939 MDL/un | + - In coș |
R18 | 225/50 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 999 MDL/un | + - In coș |
R18 | 245/40 | 97 (730kg)/V (240 km/h) | În stoc | 2 999 MDL/un | + - In coș |
R18 | 225/50 | 99 (775kg)/H (210 km/h) | În stoc | 3 177 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 101 (825kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 254 MDL/un | + - In coș |
R18 | 255/45 | 103 (875kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 275 MDL/un | + - In coș |
R19 | 235/45 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 464 MDL/un | + - In coș |
R18 | 255/40 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 474 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/40 | 106 (950kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 569 MDL/un | + - In coș |
R19 | 255/40 | 100 (800kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 737 MDL/un | + - In coș |
R19 | 275/40 | 105 (925kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 765 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/35 | 96 (710kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 936 MDL/un | + - In coș |
R19 | 245/45 | 102 (850kg)/V (240 km/h) | În stoc | 4 199 MDL/un | + - In coș |
R19 | 275/40 | 105 (925kg)/V (240 km/h) | În stoc | 4 514 MDL/un | + - In coș |
R19 | 235/55 | 107 (975kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/35 | 91 (615kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/50 | 102 (850kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/50 | 93 (650kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/60 | 104 (900kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/55 | 109 (1030kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/40 | 97 (730kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/40 | 92 (630kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/65 | 102 (850kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 108 (1000kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 101 (825kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/60 | -/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/40 | 84 (500kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/60 | 102 (850kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/65 | 98 (750kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
3 lamele dimensionale - eficiență sporită pe zăpadă și garanție a rigidității blocurilor pe drum uscat. Forma echilibrată a bazei îmbunătățește manevrabilitatea.
Canelurile din zona umărului-rezistență îmbunătățită la derapaje pe suprafețe umede și umede. Forma optimizată în formă de V a diagramei de direcție îmbunătățește acvaplanarea.
Canelurile de zig-zag sunt o deviere îmbunătățită a apei și muchii suplimentare pentru o mai bună aderență la zăpadă. Canelura circulară optimizează caracteristicile acvaplanării și mărește marginea aderenței pe zăpadă.
Pasul dublu-îmbunătățirea eficienței pe zăpadă a caracteristicilor de zăpadă și gheață. Creșterea numărului de pași pentru mai multe muchii de tăiere pentru a îmbunătăți performanța pe zăpadă și gheață.
Performanță ultra-înaltă pentru conducerea de iarnă!
Anvelopa de iarnă Nexen Winguard Sport 2 este adaptată la funcționarea în condițiile așa-numitelor ierni "europene". Cea mai mare eficacitate demonstrează pe carosabil umed și acoperit cu zăpadă la temperaturi de aproximativ 0 grade Celsius. În astfel de condiții, stabilitatea ambreiajului și a frânării diferă. De asemenea, se caracterizează printr-un nivel ridicat de confort acustic, economie de combustibil și durată de viață.
Partea de rulare a benzii de rulare, spre deosebire de modelul" asimetric " al generației anterioare, este realizată într-un design orientat. O altă diferență este creșterea numărului de blocuri care au fost reduse semnificativ în dimensiune. În partea centrală, elementele au o formă arcuită și sunt eșalonate, astfel încât în mijloc se formează o coastă longitudinală largă. Acest design îmbunătățește precizia de control, reduce rezistența la rulare și permite anvelopei să realizeze în mod eficient forța de tracțiune pe zăpadă. Amplasarea în formă de V a canelurilor de drenaj asigură o deviere intensă de sub pata de contact a apei și amestecul său cu zăpadă și murdărie rutieră.
Blocurile de umăr sunt dislocate și alungite. Marginile pe care le formează asigură o eficiență ridicată în timpul frânării. La rândul său, stabilitatea blocurilor umărului la deformare la accelerațiile transversale conferă anvelopei stabilitate în manevrare.
Întregul protector este pătat cu lamele sinusale. Acestea îmbunătățesc în continuare forța de tracțiune și proprietățile de frânare pe acoperirea cu gheață.
Nexen Winguard Sport 2 – anvelope direcționale de iarnă, create de producătorul sud-coreean, în special pentru piața europeană. Modelul este o noutate a sezonului de iarnă 2017/2018, care este conceput pentru a crește nivelul de siguranță pe drumurile umede și acoperite de zăpadă în condiții meteorologice moi.
Anvelopele Nexen Winguard Sport 2 din gama de modele vor înlocui anvelopele Nexen/ Roadstone Win Guard Sport de prima generație, care au fost produse începând cu anul 2011.
Dacă comparăm produsele Nexen de două generații, primul lucru care captează ochiul este un model complet actualizat al benzii de rulare. Designul asimetric a dat drumul vechiului bun și dovedit de ani de zile simetric. Și poate că a fost un anumit rezonanță.
Anvelopele de iarnă direcționate au o serie de avantaje. În special, acestea asigură o mișcare constantă a mașinii prin aderență fiabilă la suprafața drumului umed și acoperit cu zăpadă, în plus, acestea au un nivel scăzut de zgomot.
Anvelopele Nexen Winguard Sport 2 au fost proiectate special pentru a satisface nevoile proprietarilor de mașini sportive. Acestea se caracterizează printr-o manevrabilitate excelentă și un comportament previzibil pe pistă, că atunci când conduceți pe un drum înghețat de iarnă la viteză mare este un avantaj incontestabil.
Designul direcțional al anvelopei crește fiabilitatea contactului său cu zăpada, precum și cu drumurile umede și uscate "gri". Un număr mare de lamele de iarnă tridimensionale și configurația de cinci pași sunt îngropate sub creșterea stabilității controlului asupra zăpezii și a zonelor înghețate ale căii.
Creșterea cu 17% față de predecesorul său, numărul de muchii de agățare de lucru promite o siguranță ridicată în orice condiții meteorologice din perioada de iarnă. Un amestec de cauciuc al benzii de rulare cu includerea siliciului (siliciului) - îmbunătățirea caracteristicilor de aderență în condiții umede, precum și durabilitatea datorită polimerilor inovativi care afectează rezistența la temperatura și elasticitatea minus.
Acest model de fricțiune de iarnă poate fi găsit sub numele de Winguard Sport 2.
Anvelopele Nexen Winguard Sport 2 sunt un model de iarnă prezentat la începutul anului 2017 la Nürburgring. Noutatea brandului coreean se referă la tipul european de anvelope și, cel mai important, avantajul său în aderența maximă pe suprafețe uscate, acoperite cu apă și acoperite cu zăpadă.
Avantajele cauciucului Nexen Winguard Sport 2:
performanță excelentă de cuplare;
manevrabilitate stabilă și stabilitate;
evacuarea calitativă a apei și a zăpezii;
cauciuc termorezistent, elastic;
bun nivel de tracțiune.
Cauciucul Nexen Winguard Sport 2 are un model direcțional care oferă calități excelente de permeabilitate și performanță în vreme aspră. Protectorul are o configurație de cinci pași și lamele 3D optimizate în număr mare, crescând astfel numărul de muchii de prindere. Având o astfel de construcție a benzii de rulare a anvelopelor, menține poziția stabilă a mașinii în timpul deplasării pe suprafețele acoperite cu zăpadă și înghețate ale drumurilor. De asemenea, oferă un răspuns instantaneu la răsucirile ghidonului și menține forța de aderență.
Caracteristicile cauciucului de iarnă Nexen Winguard Sport 2
Pentru a obține performanțe decente de rulare și tehnice ale noului anvelope a fost special dezvoltat cauciuc, care, împreună cu componentele tradiționale "de iarnă" au inclus compuși polimeri inovativi. Cauciucul a primit o elasticitate ridicată, rezistență la temperaturi sub zero, uzură mecanică,perforații și alte posibile deteriorări. Aceste proprietăți au un efect pozitiv asupra durabilității anvelopei Nexen-Roadstone Winguard Sport 2. Cauciucul elastic, moale, în tandem cu caracteristicile constructive ale anvelopelor auto asigură o calitate maximă a aderenței și frânării în condiții dificile de drum din perioada de iarnă. Îndepărtarea eficientă și rapidă a apei și a zăpezii umede se realizează pe patru canale de drenaj adânci, drenând pata de contact și eliminând apariția alunecării și planificării pe pelicula de apă. Din acest motiv, anvelopele păstrează stabilitatea mașinii chiar și la viteză mare.
Anvelopele Nexen Winguard Sport 2 sunt modelul ideal de iarnă, care combină performanța tehnică de nivel înalt, siguranța și confortul funcționării. Dobândind-o, proprietarii de automobile vor simți încrederea în mișcare în condiții dificile.
Compania NEXEN TIRE depune toate eforturile pentru a dezvolta tehnologii de producție a produselor capabile să satisfacă nevoile clienților.
- adaptată la exploatare în condițiile iernilor "europene";
- blocurile arcuite din partea centrală îmbunătățesc forța de tracțiune, precizia de control, reduc rezistența la rulare;
- blocurile de umăr alungite reduc lungimea căii de frână, împiedică alunecările laterale și uzura neuniformă;
- lamelele sinusoidale îmbunătățesc aderența longitudinală pe acoperirea cu gheață.