(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Modelul direcțional V al benzii de rulare direcționate de computerul Michelin X-Ice North elimină efectiv apa și nămolul din plasturele de contact pentru o tracțiune maximă utilizabilă. Densitatea mare a canelurilor de 39% contribuie la un grad ridicat de auto-curățare a benzii de rulare, prevenind efectul acvaplanării.
Marginile interioare ale dinților de ferăstrău ale blocurilor de rulare, care sporesc aderența pe secțiunile de drum înzăpezite, sunt proiectate pentru a oferi cea mai bună aderență posibilă.
Utilizarea tehnologiei brevetate StabiliGrip 3D siping crește semnificativ zona de prindere pe suprafața gheții și îmbunătățește rigiditatea structurii benzii de rulare. Principala diferență între lamele StabiliGrip și lamele convenționale este designul lor unic, care blochează blocurile benzii de rulare atât sub sarcini longitudinale, cât și laterale.
Anvelopa de iarnă Michelin Latitude X-Ice, fără crampoane, este concepută pentru SUV-uri, crossover-uri și alte autoturisme aparținând categoriei SUV. Acest model se distinge printr-o gamă largă de dimensiuni standard, numerotând câteva zeci de opțiuni cu dimensiuni de aterizare de la 15 la 18 inci. În același timp, mai multe dimensiuni standard au un indice de capacitate de încărcare crescut.
Acest model este echipat cu banda de rulare clasică a anvelopelor de iarnă cu un model direcțional simetric în formă de V. Această dispunere a elementelor benzii de rulare permite ca anvelopa să demonstreze cea mai mare eficiență pe suprafețe alunecoase, în special pe zăpadă și gheață. Caracteristicile excelente de aderență ale Michelin Latitude X-Ice se datorează în primul rând plasturii mari de contact, care este literalmente plin de multe muchii ascuțite. Au fost obținute prin dotarea benzii de rulare cu numeroase blocuri individuale grupate în șase nervuri longitudinale. În acest caz, marginile blocurilor situate în partea centrală a benzii de rulare sunt direcționate la un unghi de aproximativ 45 de grade față de direcția de deplasare. Acest aranjament oferă o eficiență ridicată a accelerației nu numai pe zăpadă, ci și pe alte suprafețe cu un coeficient de aderență redus. Spre deosebire de partea centrală, blocurile benzii de rulare a umărului sunt situate în unghi drept cu direcția de deplasare. În acest caz, această dispunere a blocurilor de umeri asigură o frânare mai eficientă, în special pe gheață și zăpadă. O altă caracteristică a acestui model este utilizarea tehnologiei avansate a benzii de rulare Stabiligrip. Ca parte a acestei tehnologii, se preconizează echiparea benzii de rulare cu o varietate de sipe de două tipuri - cu geometrie variabilă și sipip bidirecțional. Această combinație permite, prin creșterea rigidității blocurilor, echiparea benzii de rulare cu un număr crescut de margini ascuțite, precum și îmbunătățirea manevrabilității pe drumurile uscate. Ca urmare, anvelopa demonstrează caracteristici excelente de aderență și manevrabilitate pe toate tipurile de suprafețe.
- Compusul din cauciuc, special conceput pentru utilizare în condiții climatice dure, oferă o elasticitate excelentă chiar și la temperaturi foarte scăzute.
- Modelul de rulare direcțional simetric cu un design în formă de V permite ca anvelopa să funcționeze bine pe zăpadă și gheață.
- Eficiență ridicată a sistemului de drenaj, care face față perfect îndepărtării atât a apei, cât și a masei grele de zăpadă topită de pe plasturele de contact.