(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Un nivel ridicat de controlabilitate a fost atins datorită utilizării unor straturi de curea suplimentare în construcția anvelopelor.
Pentru a neutraliza efectul forțelor centrifuge, care este deosebit de important pentru gama sportivă a anvelopelor off-road, precum și pentru a asigura un nivel ridicat de manevrabilitate, structura internă a anvelopei a primit două caracteristici tehnice: un strat de centură suplimentar extins în zona umerilor și un strat de centură suplimentar cu un pas variabil.
Stratul unic de curea din nailon combate în mod eficient deformarea benzii de rulare cauzată de conducerea cu viteză mare.
Anvelopa de vară Michelin Latitude Sport are propria sa, datorită popularității unui nou segment de SUV-uri capabile să dezvolte viteze mari și să demonstreze o manevrabilitate excelentă pe asfalt. Cu toate acestea, aceste abilități pot fi realizate numai cu anvelopele adecvate. Acesta este principalul motiv al apariției acestui model.
La dezvoltarea acestei anvelope, specialiștii companiei au folosit tehnologii utilizate anterior în motorsport și modele pentru mașini sport. Prin urmare, compoziția de cauciuc și designul benzii de rulare au fost împrumutate de la anvelopa sport Pilot Sport 2 de mare succes, care în multe feluri poate fi considerată un punct de referință. Cu toate acestea, Latitude Sport nu este în niciun caz o replică regulată a Pilot Sport 2. Această anvelopă a fost reproiectată semnificativ. Și vorbim nu numai despre o creștere banală în dimensiune și greutate, ci și despre modificări de proiectare mult mai semnificative. Anvelopa Michelin Latitude Sport a fost creată de mai multe provocări dificile. În primul rând, a fost necesar să se compenseze forța centrifugă crescută datorită masei mai mari, care determină deformarea benzii de rulare. Din acest motiv, dimensiunea plasturelui de contact scade, ceea ce afectează negativ caracteristicile de manipulare. Pentru a combate acest fenomen, s-a adăugat un strat unic de centură la construcția anvelopei, care se extinde în zonele umerilor, iar firele de nailon sunt înfășurate la un pas variabil și la un unghi de 0 grade față de axa de rotație. O creștere a suprafeței stratului de întrerupător a făcut posibilă reducerea semnificativă a deformării, maximizând astfel suprafața plasturii de contact. Poziționarea firelor de nailon cu pas variabil și la un unghi de 0 grade vă permite să indicați și să combateți în mod eficient neomogenitatea forței centrifuge, care afectează diferite părți diferite ale benzii de rulare.
- Stabilitatea direcțională excelentă este asigurată de structura solidă și rigidă a nervurii longitudinale centrale.
- Designul optimizat al modelului asimetric al benzii de rulare reduce rezistența la rulare, menținând în același timp niveluri ridicate de performanță.