(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 235/65 | 108 (1000kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 257 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 104 (900kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 348 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/45 | 103 (875kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 520 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/55 | 100 (800kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 548 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/55 | 104 (900kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 611 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/65 | 102 (850kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 615 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 104 (900kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 621 MDL/un | La comanda |
R17 | 255/60 | 106 (950kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 642 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/55 | 109 (1030kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 645 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/55 | 105 (925kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 645 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/55 | 105 (925kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 694 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/60 | 103 (875kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 905 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/60 | 103 (875kg)/W (270 km/h) | În stoc | 3 905 MDL/un | La comanda |
R17 | 245/65 | 111 (1090kg)/H (210 km/h) | În stoc | 3 957 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/55 | 111 (1090kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 4 041 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/55 | 111 (1090kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 4 041 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/55 | 101 (825kg)/W (270 km/h) | În stoc | 4 272 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/55 | 105 (925kg)/V (240 km/h) | În stoc | 4 314 MDL/un | La comanda |
R17 | 275/55 | 109 (1030kg)/V (240 km/h) | În stoc | 4 472 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/55 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 4 576 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/60 | 105 (925kg)/H (210 km/h) | În stoc | 4 619 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/50 | 103 (875kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 4 799 MDL/un | + - In coș |
R19 | 255/50 | 107 (975kg)/W (270 km/h) | În stoc | 5 079 MDL/un | La comanda |
R19 | 275/45 | 108 (1000kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 5 186 MDL/un | La comanda |
R19 | 265/50 | 110 (1060kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 5 196 MDL/un | La comanda |
R19 | 285/45 | 111 (1090kg)/W (270 km/h) | În stoc | 5 247 MDL/un | La comanda |
R19 | 275/50 | 112 (1120kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 5 426 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/40 | 106 (950kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 5 727 MDL/un | + - In coș |
R21 | 265/40 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 6 383 MDL/un | La comanda |
R21 | 295/35 | 103 (875kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 6 677 MDL/un | La comanda |
R21 | 295/35 | 107 (975kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 6 698 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/45 | 110 (1060kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 6 807 MDL/un | La comanda |
R21 | 275/45 | 107 (975kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 7 100 MDL/un | La comanda |
R20 | 265/50 | 111 (1090kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 7 181 MDL/un | La comanda |
R20 | 295/40 | 106 (950kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 7 200 MDL/un | + - In coș |
R20 | 265/45 | 104 (900kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 7 230 MDL/un | + - In coș |
R21 | 255/40 | 102 (850kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 7 758 MDL/un | La comanda |
R20 | 265/50 | 107 (975kg)/V (240 km/h) | În stoc | 7 926 MDL/un | La comanda |
R21 | 315/40 | 111 (1090kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 8 795 MDL/un | La comanda |
R20 | 315/35 | 110 (1060kg)/W (270 km/h) | În stoc | 8 862 MDL/un | + - In coș |
Rezistență ridicată la acvaplanare datorită volumului mare de caneluri de drenaj longitudinale și transversale.
Componentele noi din compusul din cauciuc au îmbunătățit rezistența benzii de rulare la abraziune, aderența pe teren umed și eficiența consumului de combustibil.
Modelul de rulare simetric este destinat utilizării numai pe drumuri asfaltate.
Anvelopa de vară Michelin Latitude Sport 3 este una dintre cele mai noi evoluții ale gigantului francez al anvelopelor. De această dată, noutatea este destinată crossover-urilor sportive puternice, a căror viteză maximă depășește cu mult 200 km/ h. În același timp, acest model nu numai că oferă cele mai înalte performanțe, dar se compară favorabil cu combinația dintre consumul de combustibil și durata de viață lungă. Pentru a face acest lucru, specialiștii francezi au trebuit să revizuiască complet designul cadrului, modelul benzii de rulare și compusul din cauciuc, care au primit o serie de inovații.
Număr crescut de margini de tracțiune Din motive evidente, specialiștii companiei franceze au preferat să nu abandoneze modelul de rulare simetric, care pe modelul anterior cu numărul 2 din nume s-a arătat din partea cea mai bună. Este încă împărțit în mai multe zone funcționale: partea centrală, înconjurată de ambele părți de zone largi ale umărului. Cea mai semnificativă schimbare este designul secțiunii centrale a Michelin Latitude Sport 3. Cele trei nervuri longitudinale care o compun au crescut semnificativ în dimensiune, ceea ce a dus la îmbunătățiri semnificative ale mai multor caracteristici ale anvelopelor. În primul rând, este stabilitatea cursului de schimb și eficiența controlului. În plus, fiecare dintre nervurile longitudinale a primit un set suplimentar de margini transversale, îmbunătățind astfel proprietățile de aderență în timpul accelerației și frânării, în special pe un drum umed. Aceste margini ale ambreiajului sunt formate din lamele speciale, care, printre altele, cresc rigiditatea nervurilor longitudinale, ceea ce reduce și mai mult rezistența la rulare. Compus de cauciuc modernizat Compusul din cauciuc a suferit modificări nu mai puțin semnificative. În același timp, există inovații nu numai în compoziția sa, ci și în tehnologia de fabricație, care asigură o distribuție mai uniformă a tuturor componentelor, făcând astfel posibilă obținerea uniformității proprietăților benzii de rulare. În ceea ce privește compoziția, au apărut în ea componente de nouă generație care conțin siliciu. Datorită acestora, a fost posibil să se îmbunătățească semnificativ aderența pe drumurile umede, precum și rezistența benzii de rulare la uzura abrazivă, ceea ce, la rândul său, a dus la o creștere semnificativă a duratei de viață a întregii anvelope. Structură de cadru întărită Principala inovație în designul cadrului este stratul dublu de curea. Acest lucru sa dovedit a fi suficient nu numai pentru a face ca anvelopa să fie mai puternică, ci și pentru a-i oferi o rezistență sporită la modificările de deformare care apar în timpul mișcării. Drept urmare, Latitude Sport 3 se compară favorabil cu predecesorul său atât în ceea ce privește manevrabilitatea, cât și consumul de combustibil. Distanțe scurte de frânare pe drumuri umede În plus față de marginile ambreiajului suplimentare situate în partea centrală a benzii de rulare, pentru a reduce distanța de frânare pe un drum umed, au apărut anumite modificări în zonele sale de umăr. Blocurile situate aici au primit margini teșite. Acest „lucru mic” a fost suficient pentru a reduce distanța de frânare atunci când se circulă cu o viteză de 100 km/ h cu 2,7 metri. În plus, marginile netezite ale blocurilor de umăr în timpul virajelor cresc semnificativ patch-ul de contact, crescând astfel aderența în direcția transversală.
- Anvelopa este special concepută pentru crossover-uri puternice și SUV-uri compacte.
- Aderență longitudinală îmbunătățită în comparație cu modelul anterior, datorită numărului crescut de margini laterale din centrul benzii de rulare.
- Trei nervuri longitudinale masive și foarte rigide în partea centrală a benzii de rulare asigură o stabilitate direcțională excelentă, stabilitate și răspuns rapid al anvelopei la virajele de direcție atunci când conduceți cu viteză mare.
- Zonele largi ale umerilor cu marginile blocate rotunjite oferă o aderență excepțională la virare și manevră activă de mare viteză, în special pe drumurile umede.