(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Rezistența redusă la rulare economisește combustibil și reduce emisiile de CO2. Anvelopele din clasa A oferă cea mai bună eficiență a combustibilului, fiecare clasă ulterioară până la G crescând consumul de combustibil cu între 0,42 și 0,56 mpg pentru o mașină care face 36 mpg.
Aderența sigură pe carosabilul ud este esențială pentru o conducere în siguranță. Performanța este clasificată în clase, de la A la G (deși D și G nu sunt utilizate în prezent). Distanța de oprire dintre o anvelopă de clasa A și o anvelopă de clasa F poate fi de până la 18 metri.
Acesta este zgomotul extern produs de anvelopă și este măsurat în decibeli. Cu cât barele sunt mai umplute pe etichetă, cu atât anvelopele produc mai mult zgomot.
Anvelopele de fricțiune sunt perfect adaptate la condițiile climatice și rutiere dure ale țării noastre și au o performanță ridicată. În același timp, este demn de remarcat menținerea elasticității cauciucului într-o gamă largă de temperaturi. Desenul benzii de rulare asimetric este conceput pentru a vă deplasa în siguranță pe toate tipurile de pavaj. Zona centrală formată de blocuri duble îmbunătățește aderența la zăpadă și gheață, iar părțile laterale întărite garantează manevrarea și intrarea lină în viraje.
Continental ContiVikingContact este o anvelopă premium de fricțiune de iarnă pentru autoturisme, care se caracterizează prin caracteristici de primă clasă de tracțiune pe zăpadă, manevrabilitate fină și un nivel ridicat de confort. Sprijină funcționarea sistemelor electronice moderne de securitate.
Siguranța pe drumurile alunecoase de iarnă se datorează în primul rând modelului asimetric optimizat al benzii de rulare din amestec de cauciuc moale, repartizat în 3 zone funcționale. Unitățile duble întărite ale zonei exterioare a umărului în timpul manevrării iau cea mai mare încărcătură, cu blocuri care se sprijină reciproc și asigură ContiVikingContact o bună stabilitate laterală pe asfaltul uscat.
Partea centrală a benzii de rulare are un design special, cu lamelizare diagonală, care își dezvăluie cel mai mult talentele pe zonele înghețate ale căii. În contact cu foaia de parcurs, acestea sunt dezvăluite, formând astfel o mulțime de fețe de cuplare, notează tehnicianul. Acționând ca periile ștergătoarelor, se luptă cu succes cu de zăpada și stratul de apă .
O altă inovație care a găsit utilizarea acestui model poate fi numită jumperi între lamele. Acestea împiedică lipirea lamelelor sub sarcină, astfel încât lamelele să se umple eficient cu zăpadă și să ofere o aderență suplimentară și stabilitate atunci când sunt frânate pe trasee acoperite cu zăpadă.
De asemenea, trebuie să menționăm proeminențele și crestăturile de pe suprafețele laterale ale ContiVikingContact. Acestea sunt concepute pentru a spori proprietățile de cuplare ale anvelopei atunci când un vehicul intră într-un șanț de zăpadă sau murdărie.
Chiar și în cea mai modernă mașină premium, cu o izolare fonică excelentă, veți auzi în continuare "ciocanul" de cauciuc împânzit. Deci, dacă vă apreciați confortul dvs., dar nu sunteți gata să compromită siguranța - alegerea dvs. de anvelope de frecare Continental ContiVikingContact.
- Aderență excelentă și manevrabilitate pe drum uscat
În viraje pe carosabil uscat, anvelopa prezintă un grad ridicat de aderență și o rezistență sporită la deformarea modelului
benzii de rulare, datorită căreia se realizează stabilitatea maximă în manevrare.
- Aderență îmbunătățită semnificativ pe gheață
Zona centrală a anvelopei este strâns legată de suprafața drumului înghețat.
- Caracteristici excelente de tracțiune și manevrabilitate pe zăpadă
Datorită designului său, noua anvelopă ContiVikingContact are caracteristici mai fiabile de manipulare a zăpezii.