(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Rezistența la uzură a cauciucului este crescută datorită unui compus de înaltă calitate creat folosind noi tehnologii.
Rezistența la uzură a cauciucului este crescută datorită unui compus de înaltă calitate creat folosind noi tehnologii.
Rezistența la uzură a cauciucului este crescută datorită unui compus de înaltă calitate creat folosind noi tehnologii.
Anvelopa de iarnă Michelin Alpin A2 este în multe privințe o „lucrare la greșeli” făcute în timpul dezvoltării modelului de generație anterioară cu același nume, în ciuda popularității sale în rândul șoferilor europeni. Pentru aceasta, angajații francezi în anvelope au trebuit să își revizuiască aproape complet designul, ceea ce a făcut posibilă îmbunătățirea semnificativă a majorității caracteristicilor tehnice.
Distanță de frânare redusă O parte semnificativă a inovațiilor a căzut asupra compusului din cauciuc, care, în comparație cu modelul anterior, s-a schimbat în mod vizibil în ceea ce privește proprietățile sale fizice și chimice. Datorită polimerilor funcționali speciali, aceștia se schimbă semnificativ la schimbarea modului de conducere. Unul dintre rezultatele practice ale acestor modificări tehnice a fost reducerea semnificativă a distanțelor de frânare, în special pe drumurile umede. Dimensiune și formă crescute ale plasturelui de contact Pentru acest model, modelul benzii de rulare a fost de fapt reproiectat, la fel ca și structura cadrului. Scopul principal a fost de a crește dimensiunea punctului de contact, precum și de a-i da o formă elipsoidală. Acest lucru a dus la faptul că, pe de o parte, anvelopa demonstrează o aderență excelentă pe drumurile uscate, iar pe de altă parte - rezistență sporită la acvaplanare. Și mai multe lamele În comparație cu modelul anterior, modelul benzii de rulare a acestei anvelope conține aproximativ o mie de margini de aderență. Acest lucru a fost realizat prin creșterea numărului de lamele, care au un design interblocat. Acestea. la contactul cu drumul, pereții unei lamele nu sunt blocați, ci toate lamelele blocului de rulare. Acest lucru îl face foarte rigid și rezistent la deformare într-o fracțiune de secundă, ceea ce are un efect pozitiv asupra manipulării și tracțiunii pe gheață și zăpadă ambalată.
- Performanță ridicată de frânare datorită polimerilor funcționali speciali care modifică proprietățile fizico-chimice ale compusului într-un anumit mod.
- Dimensiunea crescută a plasturelui de contact și forma sa elipsoidală, pe de o parte, îmbunătățesc aderența pe drumurile uscate, iar pe de altă parte - sporesc rezistența la acvaplanare și slashplenning.
- Numărul mare de lamele autoblocante îmbunătățește manevrabilitatea și tracțiunea pe gheață.