(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 225/65 | 106 (950kg)/T (190 km/h) | În stoc | 4 896 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/65 | 100 (800kg)/H (210 km/h) | În stoc | 4 896 MDL/un | La comanda |
R19 | 50/50 | 110 (1060kg)/H (210 km/h) | În stoc | 5 583 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/45 | 110 (1060kg)/T (190 km/h) | În stoc | 5 733 MDL/un | La comanda |
R21 | 275/45 | 110 (1060kg)/T (190 km/h) | În stoc | 6 243 MDL/un | La comanda |
R20 | 265/45 | 108 (1000kg)/T (190 km/h) | În stoc | 6 487 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/55 | 111 (1090kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 235/55 | 102 (850kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 250/45 | 105 (925kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 285/60 | 116 (1250kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Lățime crescută a canalelor de drenaj pentru evacuarea eficientă a zăpezii și a apei din zona de contact
Sifoanele cu caneluri adânci ajută la îndepărtarea filmului de apă pe gheață și asigură o tracțiune mai bună pe zăpadă.
Micro-grosimi suplimentare în stratul de rulare asigură o muncă eficientă pe zăpadă și absorb pelicula de apă pe gheață.
Anvelopa Michelin X-Ice Snow SUV este concepută pentru crossover-uri și SUV-uri. Recomandat de producător pentru utilizare pe drumuri asfaltate. Este o versiune modificată a modelului „pasager” cu același nume, adaptată pentru utilizare în vehicule cu un centru de greutate crescut și o greutate crescută. În aceste scopuri, s-au schimbat designul cadrului, pereții laterali, precum și compoziția compusului din cauciuc.
Aderență îmbunătățită în condiții dificile Una dintre inovațiile semnificative ale modelului benzii de rulare este canelurile de drenaj lateral reproiectate. În zonele umerilor, acestea sunt crescute, datorită cărora apa, amestecul acesteia cu zăpadă și noroi rutier este deviat din zona de contact cu o intensitate mult mai mare. Rezultatul este o manipulare fiabilă în condiții de drum dificile. „Lamelizare” tehnologică actualizată În banda de rulare a anvelopei, ca și în modelul anterior, sunt utilizate mai multe tipuri de sipes. Dar, în fiecare caz, designul lor a fost modificat în mod vizibil. În primul rând, aceasta este o creștere a adâncimii de tăiere a lamelelor. Drept urmare, fantele în formă de U devin mult mai rigid fixate, ceea ce mărește rezistența blocurilor la deformare și, ca urmare, îmbunătățește precizia și stabilitatea controlului la manevrare. La rândul lor, lamele cu grosime variabilă, după ce au primit o canelură mai adâncă, atunci când sunt deschise, formează margini crescute. Acest lucru a făcut posibilă îmbunătățirea vizibilă a aderenței pe zăpadă și gheață rulate, păstrându-și cea mai mare parte a funcționalității, chiar și cu uzura severă a benzii de rulare. Compus din cauciuc modificat Comparativ cu anvelopa generației anterioare, compusul din cauciuc a fost modificat semnificativ. În structura sa au apărut cavități mici speciale. Pe măsură ce banda de rulare se uzează, se formează nereguli suplimentare în ele. Ele conferă anvelopei o aderență suplimentară, mai ales pe zăpadă rulată și suprafețe înghețate. Eficacitatea acestei soluții poate fi evaluată prin proprietățile de frânare îmbunătățite semnificativ.
- Lățimea crescută a canelurilor de drenaj în zonele umerilor crește rezistența la acvaplanare și slashplenning.
- Lamele în formă de U cresc rigiditatea blocului în timpul manevrelor, îmbunătățind precizia direcției și proprietățile de frânare.
- Sloturile cu grosime variabilă sporesc aderența pe zăpadă laminată și suprafețe înghețate.
- Adâncimea de tăiere crescută a elementelor benzii de rulare crește eficiența acestora și vă permite să păstrați cea mai mare parte a funcționalității lor cu o uzură semnificativă a piesei de rulare a benzii de rulare.
- Compusul din cauciuc cu o structură poroasă îmbunătățește aderența anvelopei pe suprafețe netede foarte alunecoase.