(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile






2 caneluri în zig-zag și 1 solide-drenaj excelent și frânare pe o suprafață umedă. 1 drept + 2 caneluri zig-zag largi-2 zig-zag largi și 1 cu caneluri drepte pentru a îmbunătăți aderența pe drum umed și în acvaplanare.

Concentrația mare de lamele-caracteristici de cuplare îmbunătățite. Centrat-lamele optimizate pentru a îmbunătăți caracteristicile de iarnă. Q Shoulder-fantă optimizată pentru o mai bună manevrabilitate.

Șanfrenarea pe blocul de umăr este o protecție laterală sporită și o aderență în șanț. Gropile în formă de scallop la capătul umărului îmbunătățesc trecerea zăpezii și îmbunătățesc aderența la zăpadă.

Marginea dințată a blocului-aderență optimă în toate direcțiile. Linia de trei picioare – trei linii zig-zag oferă o aderență multidirecțională pe drum pentru cele mai bune caracteristici de iarnă în timpul virajelor.
Anvelopele de iarnă Nexen Winguard Snow WT1 au fost dezvoltate de autoturisme comerciale și minivane cu ton redus. Se distinge printr-un design adaptat la impactul continuu al încărcăturii mecanice ridicate, durată lungă de viață, excelentă pentru segmentul său de eficiență pe drumurile de iarnă.
Calea de frânare redusă pe acoperirea umedă
Anvelopa este adaptată la funcționare în condițiile așa-numitelor ierni "europene", care sunt însoțite de dezghețuri frecvente. Din acest motiv, acest model de iarnă are un sistem de drenaj destul de dezvoltat. Componentele sale principale sunt trei caneluri longitudinale largi. Cele extreme au o formă zig-zag, datorită căreia aceste elemente, în plus față de drenarea petelor de contact, îi oferă muchii transversale suplimentare. Acest lucru crește semnificativ eficiența benzii de rulare la accelerații longitudinale.
Amplasarea multi-pas a lamelelor
Banda de rulare este literalmente fixată cu fante mici, ondulate. Ele diferă nu numai prin numerozitatea lor, ci și prin aranjamentul multi-pas. Acest lucru sporește în continuare eficiența acestor elemente, oferind anvelopei o mai bună aderență la acoperirea cu gheață și umedă.
Șanfrenare pe laterale
O altă caracteristică a benzii de rulare este designul zonelor de umăr, și anume partea care se află pe părțile laterale. Ea are numeroase fațete care îndeplinesc mai multe funcții. Una dintre ele este formarea unor muchii suplimentare de cuplare, care îmbunătățesc eficiența anvelopei atunci când se deplasează pe drumuri nefierte de zăpadă. În plus, aceste elemente oferă protecție suplimentară benzii de rulare împotriva perforațiilor laterale și a tăieturilor.
Fante cu 3 raze
Blocurile din partea centrală a benzii de rulare au o formă complexă și sunt aranjate astfel încât să se formeze fante cu 3 raze în contact cu drumul. Ele captează în mod eficient și mențin zăpada de pe suprafața drumului decât o aderență mai bună cu ea. Această capacitate este îmbunătățită în continuare datorită formei de fierăstrău a marginilor blocurilor.
Anvelope de iarna Nexen Winguard Snow WT1 pentru autoturisme (microbuze). Au un nivel ridicat de rezistență la uzură în timpul funcționării prelungite, ascultarea în funcționare, o proprietate de frânare fiabilă și o aderență pe drumuri cu o permeabilitate normală și dificilă.
Anvelopele Nexen Winguard Snow WT1 se descurcă bine cu zăpada adâncă, eliminând rapid murdăria și umiditatea din petele de contact.
Potrivit dezvoltatorilor, cauciucul are caracteristici îmbunătățite care au permis creșterea duratei de viață a anvelopei.

Nexen Winguard Snow WT1 este o anvelopă de iarnă nesupravegheată destinată furgonetelor și microbuzelor. Se caracterizează prin fiabilitatea proprietăților de cuplare pe traseele de iarnă alunecoase, stabilitatea proprietăților operaționale și stabilitatea excelentă a cursului de schimb. Va încânta proprietarii de automobile cu o rezistență bună la uzură și o durată lungă de mers pe jos.
Modelul Nexen Winguard Snow WT1 a apărut în linia de iarnă a producătorului în 2014. Anvelopele coreene speră că optimizarea designului benzii de rulare și a amestecului de cauciuc vor ajuta această anvelopă să fie o opțiune excelentă pentru utilizarea comercială în țările cu un climat moale de iarnă.
Cauciuc компаунд Nexen WT1 cu mare procentul de dioxid de siliciu (силики) permite anvelopei să rămână suplă și de a salva cu propriile lor proprietăți de performanță într-o gamă largă de temperaturi, de aceea, chiar și în profund negativ anvelopa nu "задубеет" și va continua pentru a "agăța" pentru rece și alunecoasă pavaj, de asemenea, ca și când mai mult de vreme caldă. Cu toate acestea, merită subliniat faptul că acest lucru este meritul nu numai al amestecului de cauciuc, ci și al modelului benzii de rulare.
Aripioarele centrale ale rigidității anvelopei sunt alcătuite din blocuri direcționale. Acestea păstrează eficiența aderenței pe toată durata de viață a capacului auto. Blocurile masive ale zonelor de umăr garantează o manevrabilitate excelentă a modelului, iar canelurile largi ale zonei avertizează bine riscul de acvaplanare, sporind astfel aderența Nexen Winguard Snow WT1 cu asfalt umed.

Compania NEXEN TIRE depune toate eforturile pentru a dezvolta tehnologii de producție a produselor capabile să satisfacă nevoile clienților.
- Protectorul este proiectat astfel încât murdăria și zăpada se îndepărtează rapid de petele de contact, ca urmare a aderenței la cel mai înalt nivel.
- Compoziția amestecului de cauciuc include o componentă de siliciu, care nu permite cauciucului să se dubleze, menținând astfel eficiența maximă, manevrabilitatea, aderența pe o acoperire umedă și alunecoasă, chiar și cu înghețuri semnificative.
- Nexen Winguard Snow WT1 fără spini, funcția lor este îndeplinită de lamele adânci și numeroase caneluri care contribuie la aderența maximă.
- Dreptunghiurile cu colțuri ascuțite în partea centrală asigură o manevrabilitate bună pe gheață. Colțurile ascuțite taie marginea gheții, garantând performanțe ridicate ale ambreiajului.
- Canelurile adânci elimină perfect noroiul și apa.
- Designul radial al anvelopei vă permite să garantați o funcționare calitativă la sarcini. Greutatea este distribuită optim.
- Cauciuc de înaltă densitate protejează împotriva deteriorării mecanice rutiere (puncție de pietre, hernie de banda de bordură).