(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R18 | 255/60 | 108 (1000kg)/H (210 km/h) | În stoc | 2 805 MDL/un | La comanda |
Banda de rulare a anvelopei auto este nedirecțională, cu două zone egale situate pe partea stângă și dreaptă a axei centrale. Suportul rigidității necesare este o nervură centrală, a cărei acțiune constă în realizarea unui răspuns prompt la echipele de conducere în ceea ce privește ghidonul. Zona umărului este, de asemenea, destul de rigidă, ceea ce este necesar datorită normalizării stabilității anvelopei la momentul întoarcerii.
Pentru a depăși toată umiditatea de ploaie colectată în canelurile anvelopei, designul său a găsit un loc pentru jgheaburi speciale care ajută la realizarea evacuării unei cantități mari de precipitații. Această "lucrare" este dată celor patru caneluri nu foarte largi, dar foarte adânci, care înconjoară proiectorul în secțiunea longitudinală.
Blocurile de umăr rigide sunt manevrabilitate îmbunătățită și se transformă. Rigiditatea ridicată a unității de umăr îmbunătățește performanța de procesare în fiecare colț. Designul și amplasarea blocurilor benzii de rulare din zona umărului funcționează ca coaste de rigiditate, ceea ce permite încărcarea maximă a transportului.
Variația pașilor blocurilor-reducerea zgomotului și o călătorie confortabilă. Lățimea optimizată a canelurilor laterale și blocurile distribuite asigură o conducere silențioasă și excelentă. Sistemele de absorbție a zgomotului reduc puterea vibrațiilor atunci când anvelopele se rotesc, astfel încât să producă mai puține vibrații sonore și zgomot.
În ciuda asigurărilor producătorului cu privire la posibilitatea de exploatare a anvelopei pentru SUV-urile Nexen Roadian 542 în orice moment al anului, modelul benzii de rulare este capabil să asigure cea mai bună aderență numai pe acoperirile de vară. Cu toate acestea, în astfel de condiții, acest model are o eficiență excelentă. Gama de dimensiuni include 9 dimensiuni cu diametrul roților de aterizare de 16 până la 19 inci.
Aderență excelentă pe o acoperire umedă
Aderența excelentă la acoperirea umedă este una dintre diferențele avantajoase ale acestui model. Acest lucru a fost posibil datorită prezenței a doi factori. În primul rând, compoziția amestecului de cauciuc include componente care conțin siliciu, care asigură o aderență mai fiabilă la suprafața umedă, precum și creșterea rezistenței benzii de rulare la uzura abrazivă. În al doilea rând, banda de rulare Nexen Roadian 542 este echipată cu un sistem de drenaj de înaltă performanță, ale cărui componente principale sunt cele patru caneluri de scurgere foarte largi situate longitudinal în partea centrală. Volumul lor este mai mult decât suficient pentru a îndepărta o cantitate mare de apă din petele de contact, asigurând astfel o rezistență excelentă la acvaplanare.
Design dublu-modular al zonelor de umăr ale benzii de rulare
O altă caracteristică caracteristică a acestei anvelope este stabilitatea ridicată și comportamentul fiabil în timpul virajelor. Acest lucru a fost realizat prin introducerea designului cu două modele de zone de umăr. Această parte a benzii de rulare este alcătuită din două părți, ceea ce a permis o rigiditate mult mai mare.
Coasta centrală dublă
În centrul desenului benzii de rulare, inginerii Sud-Coreeni de anvelope au plasat o coastă dublă longitudinală. Datorită lipsei de rupturi pe tot parcursul ei, acest element de protecție este foarte rigiditate ridicată, iar datorită designului său dublu-rezistență la accelerațiile laterale. Acest lucru a permis de a îmbunătăți în mod semnificativ stabilitatea cursului, precum și pentru a da manevrabilitate caracteristici sportive prin răspuns fulgere ca răspuns la viraje de direcție.
Trăim pentru viitor, împreună cu o valoare purtată întruchipată în mișcare!
Experimentați Quality Warranty de la NEXEN TIRE, care se mândrește cu crearea celei mai bune calități.
– Hardy rezistă acvaplanării și pierderii aderenței la bălți, în ploaie;
– Are un protector universal nedirecțional;
– Are o moliciune tangibilă a cursei, nu exprimă neregularități rutiere;
– Interacționează strâns și productiv cu drumul, normalizând ambreiajul;
– Spre deosebire de cele mai multe anvelope petrece mai puțin combustibil atunci când rulare;
– Fabricat din cauciuc, care se caracterizează printr-un aditiv mare de siliciu rezistent la uzură și compuși polimeri rezistenți la impact.