(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 235/55 | 103 (875kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/50 | 93 (650kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/50 | 94 (670kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/45 | 91 (615kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/55 | 99 (775kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/50 | 94 (670kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/50 | 94 (670kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 275/40 | 101 (825kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 245/45 | 102 (850kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/45 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 245/40 | 91 (615kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/45 | 90 (600kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 215/55 | 94 (670kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/55 | 98 (750kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/45 | 91 (615kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/50 | 100 (800kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/40 | 95 (690kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 97 (730kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/50 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 97 (730kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/60 | 102 (850kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/45 | 91 (615kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/40 | 92 (630kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 97 (730kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/45 | 99 (775kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Dispunerea asimetrică a elementelor structurale ale benzii de rulare a anvelopei auto Michelin Primacy MXM4 asigură o eficiență excelentă și siguranța mișcării pe o varietate de suprafețe și în condiții meteorologice variate. Numărul crescut de blocuri de rulare și margini de prindere asigură o tracțiune sigură și o tracțiune fiabilă pe drumuri pavate cu zăpadă și gheață.
Noul compus din cauciuc, cu adaos de ulei de floarea soarelui și o cantitate crescută de silice, garantează performanța anvelopelor pe o gamă largă de temperaturi.
MaxTouch se referă la forma plasturelui de contact, care distribuie uniform forța în timpul accelerației, frânării și virajului, ceea ce reduce uzura.
Gigantul francez al anvelopelor Michelin, care a prezentat recent un nou model Primacy MXM4, l-a poziționat ca unul pentru toate anotimpurile, care, ținând cont de condițiile climatice din țara noastră, ar trebui luat cu o serie de rezerve. Cu toate acestea, niciunul dintre ei nu privește aderența excelentă pe asfaltul umed la temperaturi de aproximativ zero grade. În aceste condiții, acest model își demonstrează toate avantajele.
Model asimetric direcțional al benzii de rulare Una dintre caracteristicile acestui model este banda de rulare cu o dispunere asimetrică a elementelor. El își datorează aspectul necesității de a oferi anvelopei o eficiență ridicată pe suprafețe de drum foarte diferite. Cu toate acestea, în orice caz, un astfel de design sugerează fără echivoc că „habitatul” acestei anvelope sunt exclusiv drumuri asfaltate. Design deschis al benzii de rulare O trăsătură caracteristică a acestui model de rulare este structura blocului. Acestea. banda de rulare a anvelopei constă dintr-o multitudine de blocuri individuale, din care sunt formate cinci nervuri longitudinale, dintre care trei sunt situate în centrul său. Acest aranjament oferă cauciucului Michelin Primacy MXM4 o reținere excelentă a drumului, care va fi utilă atunci când conduceți pe drumuri alunecoase. Datorită numărului mare de blocuri, patch-ul de contact al anvelopei are muchii de aderență multiple în orice moment. Ca urmare, anvelopa demonstrează o aderență excelentă și aderență pe suprafețe umede și înzăpezite. Distanță scurtă de frânare La prezentarea acestui model, reprezentanții gigantului francez al anvelopelor au vorbit despre o reducere semnificativă a distanței de frânare, cu aproximativ 10 metri. Aceste afirmații sunt destul de adevărate, întrucât inginerii au făcut o lucrare gigantică în această direcție. În comparație cu modelul anterior, acestea au schimbat nu numai modelul benzii de rulare, ci și compoziția compusului din cauciuc, precum și structura cadrului. În special, uleiul de floarea-soarelui a fost adăugat la compusul din cauciuc, care a îmbunătățit semnificativ aderența la temperaturi ambiante scăzute.
- O anvelopă pentru toate anotimpurile, excelentă pentru utilizare în timpul anotimpurilor climatice schimbătoare.
- Designul deschis al modelului benzii de rulare cu 5 nervuri oferă o tracțiune excelentă pe drumurile alunecoase.
- Designul unic al curelei, ale cărui straturi autoportante suplimentare oferă anvelopei o rezistență ridicată la deformarea dinamică, care, la rândul său, îi permite să demonstreze o manevrabilitate excelentă în toate condițiile, precum și o durată lungă de viață.
- Un compus din cauciuc cu adaos de ulei de floarea-soarelui, care oferă o aderență mai fiabilă pe asfaltul umed și zăpadă, precum și o distanță de frânare mai mică la temperaturi ambientale scăzute.
- Blocurile multiple și lamele ondulate oferă o aderență fiabilă pe zăpadă.