(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R20 | 235/35 | 88 (560kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/40 | 96 (710kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 225/35 | 88 (560kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/35 | 102 (850kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 255/40 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 235/35 | 92 (630kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 325/25 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 255/30 | 91 (615kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 295/35 | 104 (900kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R21 | 325/30 | 108 (1000kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R22 | 265/30 | 97 (730kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R21 | 285/35 | 105 (925kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 245/40 | 98 (750kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 265/40 | 102 (850kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 275/35 | 96 (710kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 305/30 | 103 (875kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/35 | 95 (690kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 265/40 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/45 | 95 (690kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 190/55 | 75 (385kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 180/55 | 73 (365kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 200/55 | 78 (425kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 190/50 | 73 (365kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 205/40 | 86 (530kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 265/45 | 101 (825kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/30 | 97 (730kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/40 | 99 (775kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 255/35 | 97 (730kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 245/30 | 90 (600kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/45 | 94 (670kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/40 | 93 (650kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 180/60 | 75 (385kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Profilul benzii de rulare a anvelopei este selectat astfel încât plasturele de contact să fie îngust în direcția longitudinală și cât mai larg posibil în direcția laterală. Această configurație oferă o rezistență îmbunătățită la uzură și alunecare laterală, precum și o rezistență redusă la rulare.
Anvelopele din față și din spate, cu un aspect destul de similar, au o serie de diferențe structurale. Una dintre ele este compoziția unui compus din cauciuc realizat folosind două tehnologii simultan - 2CT și 2CT +. Primul este utilizat în banda de rulare a anvelopei față. Partea sa centrală, care ocupă aproximativ 50% din suprafață, este realizată dintr-un compus rigid, care crește stabilitatea la viteză mare și rezistența la uzură. La rândul lor, zonele laterale sunt mai elastice, oferind aderență la schimbarea direcției. Protectorul pentru anvelopele din spate este realizat aproximativ în același mod, cu excepția unui singur punct. Conține 2 straturi, al căror inferior, ca și partea centrală, are o rigiditate crescută. Această soluție a permis nu numai îmbunătățirea proprietăților de performanță menționate mai sus, ci și creșterea stabilității transmiterii efortului tractiv în timpul accelerației.
Profilul actualizat oferă o precizie mai bună în viraje, ceea ce conferă raiderului mai multă încredere. Acest lucru oferă, de asemenea, un control mai bun la virare, sporind capacitatea de a alege cea mai bună traiectorie pe pistă. Diferența de aderență între anvelopele noi și vechi este imperceptibilă, dar se simte echilibrul rigidității cadrului, crescând sensibilitatea drumului și absorbind denivelările asfaltului. Ambreiajul este singura problemă, deoarece este de calitate slabă. Deoarece temperatura pistei nu era ridicată și temperatura atmosferică era în general de aproximativ 15 grade, nu am putut evalua în mod corespunzător calitatea acestor anvelope.
Domeniul de aplicare al anvelopei Michelin Power Supersport este în sport și hiperbici echipate cu motoare cu densitate mare de putere. Modelul este poziționat de producătorul francez ca un model emblematic cu caracteristici tehnice foarte ridicate. Acestea sunt realizate prin utilizarea tehnologiei avansate și a materialelor moderne, dintre care majoritatea au fost împrumutate din anvelope pentru campionatul WEC.
Cele mai noi anvelope Michelin Power SuperSport fac apel la motociclistul sportiv care caută o plimbare palpitantă pe drum. Aceste anvelope sunt concepute pentru raiderii care necesită o gamă largă de anvelope pentru a se comporta în același mod în care le folosesc nu numai pe tot parcursul săptămânii de lucru, ci și bătând vârfurile în weekend. Acestea sunt poziționate între anvelopa de curse Power Cup și anvelopa de motocicletă Pilot Power 3. Carcasa din spate este mai rigidă, ceea ce asigură o aderență îmbunătățită pe șină la presiuni reduse ale anvelopelor. Michelin susține că plasturele de contact crește cu 52% atunci când presiunea anvelopei este redusă la 1,5 bar, oferind în același timp o aderență mai bună în timpul manevrelor agresive. Similar cu Pilot Power 3, anvelopa din spate folosește o tehnologie avansată din două piese. Procesul actualizat este o evoluție a formulei distinctive Michelin 2CT. Esența constă în aplicarea mai multor compuși în diferite zone ale anvelopei. Umerii sunt complet moi, lățimea anvelopei este de 25%. Acest lucru se face pentru a reduce devierea benzii de rulare și pentru a oferi o senzație mai brutală în pantă atunci când întreaga articulație întoarce accelerația. Cel mai puternic compus prinde centrul rezervorului și este modelat pentru o aderență rutieră îmbunătățită și o durată lungă de viață. Modelul benzii de rulare a fost reproiectat pentru a oferi cea mai bună aderență egală pe drumurile uscate și umede. Michelin a avut ocazia să-și testeze bagelele de pistă modificate pe circuitul de curse Portimao din Portugalia. O flotă de litri sportivi japonezi și europeni cu greutate medie a fost trimisă pentru testare, dar din cauza constrângerilor de timp, ne-am limitat să mergem pe două biciclete: Kawasaki Ninja ZX-10R și Yamaha YZF-R1. Ei au dat, de asemenea, aprobarea pentru a testa două BMW S1000 RR-uri, una cu anvelope noi și cealaltă cu anvelope vechi.
- Conceput pentru sporturi performante și hiperbici.
- Anvelopă frontală cu zone laterale elastice și bandă centrală rigidă.
- Banda de rulare din spate cu 2 straturi, cu secțiune centrală dură și strat de bază.