(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R20 | 275/40 | 106 (950kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 315/35 | 110 (1060kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Sistemul de țevi cu grosime variabilă are un efect de autoblocare care face ca banda de rulare să fie mai dură.
Nervurile speciale situate pe partea interioară a blocurilor benzii de rulare stabilizează blocurile în timpul accelerației, frânării și manevrelor.
Designul asimetric al benzii de rulare este realizat folosind tehnologia brevetată Variable Contact Patch 2. Tehnologia se bazează pe o formă optimizată a patch-ului de contact, permițând viraje mai rapide.
Anvelopa de vară Michelin Pilot Sport A/ S 3 este utilizată în cele mai dinamice modificări ale autoturismelor de dimensiuni medii. Se caracterizează prin eficiență pe suprafețe umede, un nivel ridicat de conducere și confort acustic pentru categoria sa.
Helio + compus din cauciuc Partea de rulare a benzii de rulare este realizată din compus Helio +. Ingredientele sale includ ulei de floarea-soarelui, care îmbunătățește rezistența la întindere și la întindere. Dioxidul de siliciu în combinație cu compuși polimerici speciali asigură elasticitatea benzii de rulare la temperaturi ambiante scăzute și rezistență la abraziune. Zona de contact „Variabilă” Anvelopa are o durată de viață extrem de lungă pentru clasa sa. Acest lucru se datorează în mare măsură utilizării tehnologiei Variable Contact Patch. A treia versiune a acestei suite de soluții este utilizată aici. Anumite schimbări în designul carcasei și al curelei, optimizarea profilului benzii de rulare și modelul benzii de rulare a acesteia au făcut posibilă mărirea dimensiunii zonei în contact cu suprafața drumului, dându-i o formă aproape pătrată. Sarcina din greutatea mașinii este distribuită uniform, iar configurația sa nu se modifică indiferent de gradul de impact și direcția forțelor de accelerație. Ca urmare, proprietățile de aderență sunt consolidate și stabile în toate condițiile de drum. Lamele cu lungime variabilă Partea de rulare a benzii de rulare conține un număr mare de sape. Sloturile înguste sporesc și mai mult tracțiunea longitudinală pe teren umed. Pe măsură ce modelul benzii de rulare se uzează, lungimea lor devine mai mare. Această soluție compensează pierderea aderenței pe suprafețele umede datorită scăderii adâncimii canelurilor de drenaj, menținând astfel eficacitatea benzii de rulare la un kilometraj ridicat. Risc scăzut de acvaplanare Modelul benzii de rulare are un număr crescut de caneluri de drenaj. Cele mai importante dintre acestea sunt elementele distanțate longitudinal, care au un volum interior mare, ceea ce face ca anvelopa să fie mai puțin predispusă la acvaplanare. Șanțurile transversale au o lungime semnificativă și o formă curbată, ceea ce împiedică apariția vârtejurilor în fluxul de apă care trece prin ele. Toate aceste caracteristici reduc semnificativ probabilitatea acvaplanării.
- Compusul de cauciuc Helio + cu conținut de siliciu ultra-ridicat și ulei de floarea soarelui oferă o aderență stabilă pe suprafețele umede, reduce rezistența la uzură și la rulare.
- Modelul asimetric al benzii de rulare cu multe blocuri mici în interior asigură o aderență ridicată.
- Șervețele cu o creștere a lungimii cu uzura mențin eficiența anvelopei pe suprafețe umede la kilometri mari.