(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R18 | 245/40 | 97 (730kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/40 | 95 (690kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/45 | 103 (875kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/50 | 101 (825kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/45 | 100 (800kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/40 | 92 (630kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 245/45 | 102 (850kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R20 | 275/35 | 102 (850kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 225/35 | 88 (560kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 295/30 | 100 (800kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R19 | 275/35 | 100 (800kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 255/35 | 94 (670kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/55 | 103 (875kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/50 | 98 (750kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/45 | 88 (560kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 205/50 | 91 (615kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 195/55 | 91 (615kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 215/50 | 95 (690kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/45 | 94 (670kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/55 | 95 (690kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 245/45 | 99 (775kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/45 | 91 (615kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 205/40 | 84 (500kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/55 | 97 (730kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Modelul asimetric al benzii de rulare – partea exterioară – manevrabilitate îmbunătățită/ partea interioară – eficiență pe o suprafață umedă. Asimetria benzii de rulare îmbunătățește manevrarea.
Căile centrale drepte sunt stabilitatea mișcării în linie dreaptă. Canalele longitudinale măresc rata de scurgere a apei și a murdăriei.
Canelurile laterale în stil organic-aderență îmbunătățită. Trei nervuri longitudinale permit îmbunătățirea reacțiilor de frânare ale anvelopei.
Blocurile de umăr rigide sunt manevrabilitate îmbunătățită și se transformă. Umerașul îmbunătățește zona de contact cu suprafața.
Anvelopele de vară Nexen N8000, fabricate de gigantul de anvelope din Coreea de Sud, sunt destinate autoturismelor sportive. Producătorul atribuie această anvelopă categoriei de anvelope de performanță ultra-înaltă, după cum spun indicii de viteză atribuiți-W și Y.
Cauciucul auto de vară, de la faimosul brand de anvelope din Coreea de Sud, Nexen N8000 este un reprezentant al clasei "Maximum Performance", indicând performanțele sale fantastice.
Aplicarea simulării computerizate la proiectarea modelului benzii de rulare a suprafeței de lucru a anvelopelor auto Nexen N8000 a permis crearea unui mecanism cu adevărat complex, compus din elemente funcționale individuale, fiecare fiind responsabil pentru calitățile de exploatare specifice ale cauciucului auto.
Toți pasionații de mașini, care au decis să cumpere acest cauciuc, va fi capabil de a obține un nivel uimitor de manevrabilitate a vehiculului lor, împreună cu indicatori de siguranță de conducere de mare viteză moduri de conducere. Canalele speciale de împart suprafața de lucru a cauciucului în cinci unități funcționale separate, care garantează drenarea surplusului de apă de sub roțile mașinii, ceea ce ajută la minimizarea posibilității acvaplanării în timpul deplasării pe suprafața umedă a carosabilului. Nervura principală conferă mașinii o stabilitate sporită a cursului, ceea ce a îmbunătățit manevrabilitatea și capacitatea de reacție a comenzilor de direcție și a redus, de asemenea, probabilitatea de a se îngriji de derapaj atunci când trec prin viraje ascuțite la viteză mare.
Modelul asimetric echilibrat și optimizat al benzii de rulare a cauciucului auto Nexen-Roadstone este responsabil pentru o aderență calitativă atât pe carosabil umed, cât și pe uscat, ceea ce are un impact pozitiv asupra siguranței mișcării în interiorul habitaclului vehiculului.
Modelul benzii de rulare a anvelopei are un aspect destul de agresiv și constă din trei coaste centrale și zone puternice de umăr, care sunt împărțite în patru caneluri longitudinale largi. Amplasarea asimetrică a elementelor modelului benzii de rulare îmbunătățește semnificativ eficiența evacuării apei din pata de contact a anvelopei. Desenul asimetric al benzii de rulare contribuie la aspirația apei din exteriorul benzii de rulare, la mișcarea ulterioară prin sistemul de canale de scurgere a apei și la îndepărtarea prin partea interioară a benzii de rulare, sporind astfel eficiența evacuării apei.
Cele trei nervuri centrale Nexen N8000 reduc semnificativ rezistența la rulare, reduc zgomotul și vibrațiile, îmbunătățesc semnificativ manevrabilitatea și stabilitatea cursului atunci când se deplasează la viteze mari. Zonele de umăr largi întărite, cu profile rotunjite, echipate cu canale de scurgere, sporesc în mare măsură stabilitatea și fiabilitatea conducerii autovehiculului în timpul virajelor. În plus, profilul rotunjit este un mijloc eficient de combatere a uzurii inegale, care are un efect negativ asupra duratei de viață a anvelopei.
Compoziția de cauciuc anvelope Nexen N8000 a fost atent ales, ținând cont de deplasare la viteze foarte mari și este ridicat în componența sa силики, care promovează o stare bună aderență pe carosabil umed.
Compania NEXEN TIRE depune toate eforturile pentru a dezvolta tehnologii de producție a produselor capabile să satisfacă nevoile clienților.
Principalele caracteristici ale anvelopelor Nexen N8000 de mare viteză
- Modelul asimetric al benzii de rulare asigură o aderență îmbunătățită pe drumul umed;
- Trei coaste centrale contribuie la o manevrabilitate excelentă, rezistență scăzută la rulare, asigură un nivel scăzut de zgomot;
- Designul original al zonelor de umăr adaugă fiabilitate și stabilitate atunci când se transformă;
- Patru caneluri longitudinale largi se luptă eficient cu acvaplanarea.