(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R15 | 225/70 | 100 (800kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 255/45 | 93 (650kg)/W (270 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Specialiștii gigantului francez al anvelopelor au revizuit structura sistemului de drenaj, motiv pentru care au trebuit să creeze un model al benzii de rulare practic de la zero. Rezultatul acestei lucrări minuțioase este modelul de rulare nedirecțional simetric în formă de S, saturat până la limită cu canale de drenaj. Datorită dimensiunilor lor mari, sistemul de drenaj a reușit să scurge volume semnificativ mai mari de apă din zona de contact decât modelele anterioare. În același timp, performanța deja ridicată a fost sporită și mai mult datorită așezării lamelelor ondulate pe suprafața blocurilor de rulare, care, atunci când sunt în contact cu șoseaua, precum ștergătoarele de mașină, literalmente „perie” excesul de umiditate.
După cum știți, primii reprezentanți ai liniei energetice eficiente din punct de vedere energetic nu au fost foarte bine controlați. În acest model, acest dezavantaj a fost complet eradicat. Noutatea a moștenit de la predecesorii săi doar modelul benzii de rulare în formă de S, care a suferit modificări foarte grave. Ceea ce atrage imediat atenția este prezența unei coaste longitudinale duble în partea centrală a benzii de rulare. Această soluție a fost împrumutată de la anvelopele sport ale acestui producător și a fost dictată de dorința de a oferi stabilitate direcțională ridicată atunci când conduceți la orice viteză. În același timp, nervura dublă, având o structură rigidă, a permis reducerea semnificativă a timpului de reacție la viraje, ceea ce a făcut ca manevrabilitatea să fie mai ușor de înțeles și mai previzibilă.
Deoarece anvelopa aparține familiei Energy eficientă din punct de vedere energetic, ar fi surprinzător dacă dezvoltatorii săi să nu acorde o atenție deosebită unui parametru de performanță atât de important precum rezistența la rulare. A reușit să-l mențină la un nivel record, comparativ cu concurenții, datorită mai multor soluții tehnologice. În primul rând, s-au făcut anumite modificări la proiectarea cadrului, ceea ce a făcut posibilă o distribuție mai uniformă a presiunii externe peste patch-ul de contact, făcându-l mai ușor în greutate.
Anvelopa de vară Michelin Energy MXT este o dezvoltare suplimentară a renumitei game de anvelope eficiente din punct de vedere energetic. În acest model, producătorii francezi de anvelope au încercat să neutralizeze neajunsurile predecesorilor săi, care nu au o aderență foarte bună, mai ales în condiții de ploaie.
Anvelope radiale de vară Michelin Energy MXT pentru autoturisme de putere medie și mică. Acestea aparțin clasei de energie eficientă și economică. Michelin a îmbunătățit performanța aderenței pe teren umed, rezultând o manevrabilitate stabilă în toate condițiile meteorologice. Zona benzii de rulare cu un model nedirecțional simetric în formă de B contribuie la mișcarea confortabilă atât pe suprafețele de asfalt ude cât și pe cele uscate. Sistemul de drenaj este format din numeroase canale mari, care, în comparație cu modelele create anterior, sunt de multe ori mai eficiente în îndepărtarea murdăriei și a debitelor de apă, ca urmare a contactului maxim al suprafeței benzii de rulare cu asfalt și a condusului stabil pe orice drum (umed sau uscat). Datorită înghițiturilor ondulate de pe blocurile de rulare, productivitatea și viteza de curățare de umezeala în exces au crescut. Coasta longitudinală dublă din partea centrală a segmentului benzii de rulare contribuie la o stabilitate direcțională ridicată în timpul mișcărilor de mare viteză și reduce timpul de reacție la virajele de direcție, ca urmare, controlul este mai ușor de înțeles și previzibil. Blocurile dreptunghiulare masive pe 2 rânduri creează zone de umăr întărite, ceea ce a făcut posibilă îmbunătățirea performanței la virare. Marginile alungite ale elementelor benzii de rulare din zona umerilor au fost așezate la o pantă dreaptă pentru a reduce distanța de frânare. Carcasa ușoară a anvelopelor contribuie la o rezistență redusă la rulare și la o eficiență energetică mai mare. La crearea Michelin Energy MXT, au fost utilizate mai multe tipuri de cauciuc. Stratul plasat în partea de jos este mai rigid, ceea ce crește rezistența la deformarea dinamică și ajută la menținerea unei forme de profil stabile. Stratul de cauciuc superior, mai moale, păstrează anvelopele de la perforări, tăieturi pe drumuri.
- S-a obținut o eficiență excelentă a combustibilului prin reducerea greutății și a rezistenței la rulare.
- Designul optimizat al benzii de rulare în formă de S îmbunătățește semnificativ caracteristicile de manipulare pe toate tipurile de suprafețe.
- Coasta centrală dublă a îmbunătățit stabilitatea direcțională și eficiența controlului.
- Distanțe de oprire mai mici datorită blocurilor masive dreptunghiulare situate în zonele umerilor benzii de rulare.
- Rezistență excelentă la acvaplanare datorită numărului crescut de elemente de drenaj.