(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 225/65 | 101 (825kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 235/65 | 103 (875kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Tehnologia MaxTouch este un model al benzii de rulare în formă de S, un strat suplimentar de curea al carcasei, care îmbunătățește rezistența la deformare și un patch de contact crescut
Model curbat al benzii de rulare direcțional special optimizat pentru a maximiza consumul de combustibil și pentru a îmbunătăți rezistența la abraziune a benzii de rulare
Un strat suplimentar al benzii de rulare dintr-un compus din cauciuc moale îmbunătățește netezimea mașinii, ceea ce crește nivelul de confort al mișcării în interiorul vehiculului
Anvelopa Michelin Energy LX4 pentru autoturisme a fost inițial destinată țărilor din America de Nord unde este considerată adecvată pentru utilizarea de vară. Gama oferită de dimensiuni standard sugerează fără echivoc publicul principal al acestui model - proprietarii de autoturisme și microbuze din clasa mijlocie. Gama de dimensiuni presupune instalarea pe roți cu un diametru de aterizare de la 15 la 17 inci, ceea ce indică aplicabilitatea excelentă a acestui model.
Tehnologie de control al confortului Una dintre caracteristicile acestei anvelope este confortul său extrem de ridicat, care combină absența aproape completă a zgomotului de rezonanță și vibrații, precum și o călătorie neobișnuit de lină. Acest lucru a fost realizat datorită utilizării unui număr dintre cele mai recente dezvoltări. În special, la dezvoltarea acestui model, sistemele computerizate de modelare au fost utilizate pe scară largă, ceea ce a făcut posibilă lipsa de milioane de kilometri de teste de teren. Acest lucru a făcut posibilă selectarea aranjamentului optim al blocurilor de rulare. O altă inovație a fost un strat suplimentar de rulare, caracterizat printr-o elasticitate crescută, care a făcut posibilă scăparea vibrațiilor de la microroughnesses pe suprafața drumului. Suprafața maximă a plasturelui de contact După cum știți, modelele anterioare de anvelope cu prefixul Energy în numele lor nu au avut o aderență foarte bună. În anvelopa Michelin Energy LX4, specialiștii gigantului francez al anvelopelor au reușit să scape aproape complet de acest dezavantaj prin utilizarea tehnologiei MaxTouch Construction. Este un întreg complex de soluții tehnologice originale care vizează maximizarea dimensiunii patch-ului de contact. Ca parte a acestei tehnologii, structura carcasei, modelul benzii de rulare și compusul din cauciuc au fost serios revizuite. Carcasa a primit un strat suplimentar de centură care se extinde până la pereții laterali. Acest lucru a făcut posibilă creșterea semnificativă a rezistenței anvelopei la deformarea dinamică. La fabricarea benzii de rulare a fost utilizat un compus din cauciuc cu doi compuși diferiți, adică a devenit în două straturi. Stratul de suprafață, având o elasticitate crescută, a început să se potrivească mai bine cu neregulile de pe suprafața drumului, ceea ce a mărit semnificativ dimensiunea plasturii de contact. Performanță excelentă pe drumuri umede Într-un efort de a oferi pneului o performanță decentă pe teren umed, producătorii francezi de pneuri l-au echipat cu un sistem de drenaj incredibil de eficient. Se compune din patru caneluri longitudinale cu volum mare și o multitudine de canale transversale prin care apa este evacuată spre exterior. O adăugare eficientă sunt numeroasele sârme ondulate și drepte, care, în contact cu drumul acoperit cu apă, funcționează pe același principiu ca ștergătoarele de mașină. Eficiență excelentă a combustibilului Ar fi surprinzător dacă această anvelopă eficientă din punct de vedere energetic nu ar oferi un consum de combustibil record. Pentru a le realiza, specialiștii companiei au făcut o muncă minuțioasă. Modificările au afectat în principal structura cadrului, care a devenit mult mai ușoară, precum și compoziția compusului din cauciuc, unde s-au adăugat componente speciale pentru a reduce rezistența la rulare.
- Modelul de rulare nedirecțional simetric în formă de S a fost optimizat pentru a oferi o manevrabilitate și o tracțiune superioare în toate condițiile de drum, menținând în același timp eficiența record a combustibilului.
- Confortul excelent la rulare este asigurat de un strat suplimentar de rulare și de o dispunere atent selecționată a tuturor elementelor benzii de rulare, care au sporit moliciunea călătoriei și, de asemenea, au redus zgomotul.
- Aderență excelentă pe drumurile umede datorită performanței ridicate de drenaj.
- Carcasa ușoară combinată cu un compus din cauciuc special selectat a permis o rezistență record la rulare.