(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R13 | 145/70 | 71 (345kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 145/80 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 155/80 | 79 (437kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 235/80 | 70 (335kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 165/65 | 77 (412kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 175/70 | 82 (475kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 275/65 | 80 (450kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 255/80 | 79 (437kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 265/65 | 77 (412kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 265/70 | 83 (487kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 265/80 | 87 (545kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 255/70 | 70 (335kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 275/70 | 82 (475kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 255/65 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 265/60 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 165/60 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 175/65 | 80 (450kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 185/70 | 86 (530kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 265/70 | 79 (437kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 255/70 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 155/70 | 75 (385kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 165/70 | 79 (437kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 275/70 | 84 (500kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Una dintre caracteristicile cheie ale acestui model este designul asimetric unic al modelului direcțional al benzii de rulare, caracterizat prin prezența a doar trei nervuri longitudinale, dintre care două sunt zonele umărului. În centrul benzii de rulare este o nervură longitudinală, a cărei jumătate are o structură rigidă și dintr-o singură bucată, iar cealaltă este împărțită în blocuri separate cu sipes la suprafață. Această soluție a reușit să obțină indicatori excelenți de stabilitate direcțională, precum și o eficiență ridicată a accelerației și frânării, care este asigurată de blocurile nervurii centrale.
Datorită designului zonelor de rulare a umărului, plasturele de contact este adaptat în mod optim la virare, ceea ce asigură o aderență stabilă și fiabilă, atât pe drumurile uscate, cât și pe cele umede. În acest caz, cablul metalic cu două straturi previne deplasarea laterală a stratului curelei, ceea ce reduce semnificativ deformarea benzii de rulare care rezultă din efectul accelerațiilor laterale în timpul virării. Această soluție, combinată cu profilul rotunjit al umărului, minimizează riscul de uzură neuniformă care duce la reducerea duratei de viață a anvelopelor.
Prefixul „Energie” din numele anvelopei se referă mai mult la rezistența foarte mică la rulare, datorită căreia este posibil să se reducă consumul de combustibil cu până la 5% atunci când se circulă pe autostradă și până la 3% în oraș.
Conceput pentru consumatorii conștienți de siguranță ale căror criterii principale sunt stabilitatea direcțională și aderența pe teren umed. Noua țeavă brevetată MICHELIN permite distanțe de frânare mai mici pe suprafețe umede datorită ultimelor dezvoltări. Efectul ștergătorului de parbriz: mobilitatea lamelelor permite o mai bună curățare a plasturii de contact de apă. Anvelopa are rezistență redusă la rulare, kilometraj ridicat și zgomot redus.
Anvelopa are un model direcțional al benzii de rulare, cu un design asimetric, cu o nervură centrală longitudinală, constând din blocuri separate cu sipe la suprafață, oferind caracteristici excelente de menținere a drumului, precum și o accelerație ridicată și eficiență de frânare. O caracteristică distinctivă este designul zonelor de umăr, datorită căruia plasturele de contact este optim adaptat la viraje pentru a asigura o manevrabilitate stabilă atât pe drumurile uscate, cât și pe cele umede. În acest caz, cablul metalic cu două straturi previne deplasarea laterală a stratului curelei, ceea ce reduce semnificativ deformarea benzii de rulare. Acest lucru, combinat cu profilul rotunjit al umărului, reduce riscul de uzură neuniformă, rezultând o durată de viață redusă.
- Eficiență excelentă a combustibilului datorită rezistenței la rulare foarte reduse.
- Aderența excelentă atât pe drumurile uscate, cât și pe cele umede este asigurată de un model unic asimetric direcțional al benzii de rulare.
- Durată de viață mai lungă a anvelopei datorită uzurii uniforme.
- Performanță excelentă a sistemului de drenaj cu lamele de drenaj brevetate.