Anvelope de iarna Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T
verificati pretul si disponibilitatea la operator
Proprietatile cauciucurilor Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T pentru Crossover-uri
Pneurile Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T de teren sunt proiectate dupa tehnologii contemporane si se considera ca unele din cele mai bune pe piata est-europeana. La proiectarea acestor pneuri un accent substantial a fost stabilit pe cresterea caracteristicilor de mobilitate. In final anvelopele Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T se prezinta fiabil pe drumuri off-road. Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T inglobeaza confortabilitate, proprietati imbunatatite de aderenta, si concomitent, durabilitate pe o lunga perioada de timp.
Caracteristicile principale ale 255/45 R18 103T Michelin Latitude X-ICE North 3
- un nivel foarte mic de zgomot;
- o conducere comoda pe orice drum dificil;
- aspect exterior agresiv.
Schema performanta a benzii de rulare ofera o sofare sigura pe orice drum dificil. Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T presupune canale tridimensionale, iar din acest motiv, acest model de pneuri se deformeaza mai putin in conditiile unei viteze mari. In concluzie, aceasta caracteristica influenteaza in sens pozitiv manevrabilitatea autoturismelor SUV in timpul conducerii.
La crearea acestui tip de anvelope off-road, au fost utilizate cele mai noi tehnologii din industria productiei de anvelope. Numai datorita acestor inovatii au fost inventate benzile tehnologice reliefate. Daca cumparati un nou set de cauciucuri off-road in shop-ul online Atuoshina.md, cu livrare in toata Moldova, veti putea testa personal insusirile surprinzatoare de exploatatie. Cauciucurile presupun caneluri alungite care cresc in procesul exploatarii. De aceea sunt mentinute caracteristicile de aderenta la aceeasi valoare ca si in cazul anvelopelor noi pentru vehicule 4X4.
Constructia benzii de rulare a fost optimizata, de aceea, cauciucurile Michelin Latitude X-ICE North 3 255/45 R18 103T detin o mobilitate foarte buna pe orice carosabillunecos. In linii generale, adeziunea cauciucurilor auto este studiatadupa urma lasata pe portiunea traseului. Cu cit e mai accentuata amprenta anvelopelor, cu atit e mai buna adeziunea. In acest mod se demonstreaza ca lamele curata murdaria de pe anvelope. Si desigur, se intelege faptul ca sarcina de greutate a automobilului este partajata in mod uniform pe toata suprafata de contact a pneului.
În timpul procesului de dezvoltare, specialiștii companiei au combinat mai multe tehnologii inovatoare într-un singur complex, ceea ce a făcut posibilă creșterea eficienței anvelopelor în mai multe domenii simultan. Unul dintre aceste complexe este sistemul Smart Stud, care constă dintr-o nouă generație de compus din cauciuc termoactiv, tehnologia Ice Powder Remover pentru îndepărtarea așchiilor de gheață și știfturi conice speciale.
Banda de rulare exterioară a Michelin X-Ice North 3 este fabricată din a treia generație de compus din cauciuc patentat Flexi-Ice. Principala inovație a fost o schimbare a conținutului proporțional de cauciuc natural și sintetic, precum și o creștere a proporției de silice. Acest lucru a făcut posibilă îmbunătățirea semnificativă a aderenței pe drumurile umede fără a sacrifica tracțiunea și aderența pe suprafețele înghețate și înzăpezite. În plus, o creștere a conținutului de silice are un efect benefic asupra rezistenței la abraziune a benzii de rulare.
Tehnologia IronFlex este introducerea unui strat suplimentar de filamente de oțel în structura cadrului. Acest lucru permite disiparea rapidă a sarcinilor de vârf care apar în momentul impactului.
Anvelopa de pasageri Michelin X-Ice North 3 cu gheață de iarnă încorporează cele mai noi inovații de la gigantul francez al anvelopelor, de la sistemul Smart Stud la tehnologia Ice Powder Remover pentru îndepărtarea așchiilor de gheață. În același timp, nu se poate să nu remarcăm aplicabilitatea excepțională a acestui model, care este oferit în 66 de dimensiuni standard cu un diametru de aterizare de la 15 la 20 inci.
Modelele anterioare de anvelope de iarnă au fost echipate cu o bandă de rulare cu două straturi, în care stratul superior oferă o aderență maximă pe suprafața drumului, iar cel inferior asigură reținerea știfturilor. În contrast, banda de rulare a noutății este realizată dintr-un compus din cauciuc termorezistent, care este utilizat ca strat interior. Caracteristica sa cheie este capacitatea de a-și schimba caracteristicile fizice în funcție de temperatura ambiantă. La temperaturi ridicate, stratul interior devine foarte elastic, datorită căruia știfturile sunt literalmente presate în banda de rulare, ceea ce îmbunătățește semnificativ aderența pe asfaltul uscat. Pe măsură ce temperatura scade, rigiditatea stratului interior crește, drept urmare știfturile obțin o bază foarte dură, ceea ce crește presiunea pe suprafața înghețată, oferind astfel o aderență mai fiabilă pe drumul înghețat. O altă parte a sistemului „smart spike” este tehnologia de îndepărtare a așchiilor de gheață. Când conduceți pe gheață, o firimitură de gheață apare în jurul știfturilor, ceea ce reduce semnificativ aderența anvelopei cu suprafața. Pentru a rezolva această problemă, muncitorii francezi din anvelope au plasat fântâni speciale în zona din jurul țepilor, care servesc ca un fel de depozitare pentru firimiturile de gheață. De asemenea, designul vârfului a suferit anumite modificări. Diferă prin faptul că un picior conic este instalat pe o bază largă, pe care există o flanșă cu inserție din carbură. Datorită acestei soluții, a fost posibil să se asigure o fixare mai fiabilă a știftului în banda de rulare, precum și să se extindă semnificativ durata de viață a acestuia. Modelul benzii de rulare cu un număr crescut de margini de prindere Comparativ cu modelul anterior, noua anvelopă are o bandă de rulare cu muchii de aderență semnificativ mai mari, ceea ce permite o manevrabilitate excelentă pe drumurile înzăpezite. În plus, protectorul este echipat cu o formă specială a zonei umerilor, care se numește Step In-Step Out. Particularitatea sa constă în faptul că blocurile zonelor de umăr au proeminențe diferite dincolo de pereții laterali ai anvelopei. Datorită acestui fapt, a fost posibil să se mărească în mod semnificativ capacitatea de cross-country în zăpadă adâncă și zăpadă. Unghiul modificat al canalelor de drenaj Pentru a crește rezistența la acvaplanare și slashplenning, specialiștii companiei au schimbat unghiul canalelor de drenaj. Acum sunt situate de la centrul benzii de rulare până la exterior, ceea ce crește semnificativ eficiența sistemului de drenaj. Construcție consolidată a pereților laterali Noua anvelopă de iarnă de la Michelin se remarcă datorită construcției sale mai puternice a pereților laterali. Acest lucru a fost făcut pentru a asigura o fiabilitate ridicată atunci când se lucrează pe drumuri nesatisfăcătoare. Duritatea crescută a pereților laterali permite anvelopei să absoarbă mai eficient impactul de la denivelări pe șosea.
- Sistemul Smart Stud oferă o aderență de neegalat pe gheață.
- Tehnologia strivită cu gheață îmbunătățește aderența pe suprafețele înghețate.
- Noua formă conică a știfturilor le prelungește semnificativ durata de viață, asigurându-le în același timp mai sigur în banda de rulare.
- Compusul din cauciuc termorezistent, din care este realizat stratul interior al benzii de rulare, este capabil să schimbe proprietățile fizice în funcție de temperatura ambiantă, asigurând astfel performanțe optime în toate condițiile.
- Modelul benzii de rulare cu un număr crescut de margini de prindere oferă o aderență fiabilă pe drumurile înzăpezite.
- Compusul de cauciuc Flex-Ice 3, prin schimbarea proporției de cauciucuri naturale și sintetice, precum și creșterea proporției de siliciu, oferă o aderență excelentă atât pe drumurile umede, cât și pe cele înghețate.
- Construcția consolidată a pereților laterali, combinată cu tehnologia IronFlex, minimizează riscul de deteriorare atunci când se circulă peste denivelări.
Livrarea produselor in Chisinau
Livrarea produselor in Chisinau este gratuita, daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei. Daca pretul este mai mic de 20 000 de lei, atunci costul pentru livrare constituie 100 de lei
Livrarea produselor in suburbiile Chisinaului
Serviciul de livrare a anvelopelor in suburbiile orasului constituie 150-300 de lei. Curierul apeleaza si instiinteaza clientul aproximatix cu 30 de minute inainte de a ajunge la acesta.
Livrarea anvelopelor in Moldova este gratuita
Livrarea anvelopelor in toata Moldova se efectueaza gratuit,daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei
Timpul livrarii
In zilele lucratoare, livrarea se realizeaza de la orele 10.00 pina la orele 17.00 sau mai tirziu, in caz de necesitate.
Comenzile receptionate pina la orele 12.00, vor fi livrate in aceeasi zi. Comenzile receptionate dupa amiaza, vor fi livrate ziua urmatoare.
Comenzile inregistrate in zilele de odihna (a doua jumatate a zilei de simbata sau duminica) vor fi prelucrate luni.
Achitare in numerar
Achitati in numerar, curierului - la primirea comenzii.
Impreuna cu comanda, primiti o chitanta de vanzare si o factura.
Acest tip de plata este disponibil numai pentru persoanele fizice.
Achitare online
Plata online, prin intermediul serviciului PayPal, este posibila in cazul in care dispuneti de un cont in acest sistem.
Plata online prin intermediul cardurilor Visa, MasterCard, Maestro, BPAY, Bitcoin, Webmoney.
Achitare in credit
Pentru obtinerea creditului pentru a comanda anvelope online este necesara realizarea urmatorilor pasi:
- Indepliniti cererea pe site. Dupa aceasta dumneavoastra veti primi confirmarea privind prezenta produsului la depozit.
- Indepliniti formularul pe site-ul CREDIT RAPID.
- Trimiteti managerului copia buletinului.