Anvelope de iarna Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T
verificati pretul si disponibilitatea la operator
Parametrii anvelopelor Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T
Pneurile de iarna cu crampoane Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T au fost proiectate initial pentru utilizarea acestora pe vehicule de teren, fara a fi supuse utilizarii pe automobile. In consecintaunei astfel de abordari s-au dezvoltat proprietati avansate pentru utilizareapneurilor Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T in timpul iernii. Anvelopele de iarna Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T detin performante speciale de adeziune pe sosele foarte alunecoase si o economie apreciabila de combustibil.
Banda de rulare «V»
Structura benzii de rulare a anvelopelor, este proiectata intr-o modalitate traditionala pentru aceste tipuri de produse. Substraturile constituiente formeaza un plan in forma de V-uri datorita caruia stabilitatea pe orice drum in timpul iernii este trimplata. Aceste proprietati, in mod suplimentar sunt imbunatatite cu ajutorul proportiilor marite ale benzii de rulare in sectiunea centrala a anvelopei, adaugindu-se fire de legaturaadaugatoare pentru sustinere.
Partile laterale ale benzii a anvelopelor sun proiectate, aproximativ sub un unghi de 90 de grade. Aceasta calitate tehnica amelioreaza in mod esential mobilitatea unitatilor de transport in timpul sezonului rece si scurteaza intervalul de frinare pe suprafetele de gheata.
Variante de lamele adincite.
Pe suprafata benzii de rulare a anvelopelor cu crampoane sunt utilizate citeva grupe de taituri tehnologice. Partea de baza include lamele uniforme. Fiind orientate sub un unghi drept in sensul deplasariiautomobilului, acestea intensifica eficienta benzii de rulare la vitezele mari. Pe drumurile cu multa apa aceste partimaresc auxiliar rezistenta la acvaplanare, indreptind apa din fisia de contact catre canelurile de evacuare.
In partile laterale ale anvelopei taiturile tehnologice au o alcatuire care rese in relief. Acestea diminueaza manevrabilitatea diametrala a blocurilorIn acest mod se majoreaza stabilizarea vehiculului in cazul manverarii spontane. In partile laterale ale benzii de rulare sunt amplasatelamele profilate auxiliare. Aceste parti, in mod auxiliar, maresc adeziunea cauciucurilor la la realizarea manevrelor de cotire.
Insusirile principale pentru modelele Continental ContiWinterViking 2 175/70 R13 82T.
- Performante imbunatatite de adeziune pe orice carosabil in timpul iernii datorita structurii benzii de rulare sub forma de V;
- citeva grupe de lamele pe cauciucuri asigura stabilitatea automobilului pe oricare traseu dificil;
- firele din otel suplimentare ofera mai multa stabilizare pneurilor cu crampoane si astfel asigura un nivel inalt de securitate pe carosabilele neuniforme;
- schema specifica a lemelelor permiteindepartarea rapida a apei de pe suprafata anvelopelor ceea ce combate acvaplanarea vehiculului.
Rezistența redusă la rulare economisește combustibil și reduce emisiile de CO2. Anvelopele din clasa A oferă cea mai bună eficiență a combustibilului, fiecare clasă ulterioară până la G crescând consumul de combustibil cu între 0,42 și 0,56 mpg pentru o mașină care face 36 mpg.
Aderența sigură pe carosabilul ud este esențială pentru o conducere în siguranță. Performanța este clasificată în clase, de la A la G (deși D și G nu sunt utilizate în prezent). Distanța de oprire dintre o anvelopă de clasa A și o anvelopă de clasa F poate fi de până la 18 metri.
Acesta este zgomotul extern produs de anvelopă și este măsurat în decibeli. Cu cât barele sunt mai umplute pe etichetă, cu atât anvelopele produc mai mult zgomot.
Un amestec de cauciuc pe baza de siliciu pur, cu низкотемпературным o componentă Nordic Siliciu, care a făcut-o obturator de la -50C. Asimetric al benzii de rulare a împărțit-o pe zona de exterior, un magazin mare сцепными proprietăți în viraje, și internă, care asigură puternic разгонно-performanță de frânare.
Manevrabilitate îmbunătățită și stabilitate în viraje
Zonele umărului unui model asimetric de rulare conțin un număr mare de blocuri largi aproape de o formă dreptunghiulară. Acestea sunt situate aproape în unghi drept în raport cu direcția de mișcare. Acest design pe de o parte oferă o stabilitate sporită a anvelopei și o manevrabilitate excelentă în timpul manevrelor, iar pe de altă parte — oferă cele mai bune proprietăți longitudinale de tracțiune. În plus, este imposibil să nu observăm prezența canelurilor speciale pe suprafața laterală a blocurilor umărului. Aceste elemente protectoare îmbunătățesc permeabilitatea în zăpadă.
Spini în formă multiplă
Una dintre inovațiile au devenit spini, a căror inserție carbură a avut o formă de hexagon. Principalul avantaj față de elementele de oțel ale formei rotunde convenționale este o aderență mai fiabilă cu un strat de gheață, în special în direcția longitudinală. În plus față de forma a fost revizuită schema de aranjare a vârfurilor pe protector. Rezultatul final al acestor trucuri a fost o creștere semnificativă a eficienței anvelopelor la accelerare și frânare.
La dezvoltarea anvelopei Continental ContiWinterViking de iarnă, anvelopele germane au trebuit să rezolve o sarcină dificilă de a crea un model superior caracteristicilor anvelopei generației anterioare, care a fost în liderii acestui segment. Pentru a realiza acest lucru, ei au revizuit complet designul său, folosind o serie de noi tehnologii și materiale.
- aderență îmbunătățită, performanță de frânare și confort acustic datorită formei multiple fațete a vârfurilor, precum și a schemei optimizate a amplasării lor pe protector;
- blocurile rigide ale zonelor de umăr îmbunătățesc manevrabilitatea și stabilitatea în viraje, iar canelurile suplimentare pe pereții laterali-permeabilitatea prin zăpadă;
- canelurile de drenaj longitudinale din centrul benzii de rulare împiedică acvaplanarea și slashplenning-ul;
- nervura centrală rigidă asigură reacții rapide și precise la răsucirile ghidonului, reduce uzura benzii de rulare, îmbunătățește proprietățile de cuplare la frânare.
Livrarea produselor in Chisinau
Livrarea produselor in Chisinau este gratuita, daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei. Daca pretul este mai mic de 20 000 de lei, atunci costul pentru livrare constituie 100 de lei
Livrarea produselor in suburbiile Chisinaului
Serviciul de livrare a anvelopelor in suburbiile orasului constituie 150-300 de lei. Curierul apeleaza si instiinteaza clientul aproximatix cu 30 de minute inainte de a ajunge la acesta.
Livrarea anvelopelor in Moldova este gratuita
Livrarea anvelopelor in toata Moldova se efectueaza gratuit,daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei
Timpul livrarii
In zilele lucratoare, livrarea se realizeaza de la orele 10.00 pina la orele 17.00 sau mai tirziu, in caz de necesitate.
Comenzile receptionate pina la orele 12.00, vor fi livrate in aceeasi zi. Comenzile receptionate dupa amiaza, vor fi livrate ziua urmatoare.
Comenzile inregistrate in zilele de odihna (a doua jumatate a zilei de simbata sau duminica) vor fi prelucrate luni.
Achitare in numerar
Achitati in numerar, curierului - la primirea comenzii.
Impreuna cu comanda, primiti o chitanta de vanzare si o factura.
Acest tip de plata este disponibil numai pentru persoanele fizice.
Achitare online
Plata online, prin intermediul serviciului PayPal, este posibila in cazul in care dispuneti de un cont in acest sistem.
Plata online prin intermediul cardurilor Visa, MasterCard, Maestro, BPAY, Bitcoin, Webmoney.
Achitare in credit
Pentru obtinerea creditului pentru a comanda anvelope online este necesara realizarea urmatorilor pasi:
- Indepliniti cererea pe site. Dupa aceasta dumneavoastra veti primi confirmarea privind prezenta produsului la depozit.
- Indepliniti formularul pe site-ul CREDIT RAPID.
- Trimiteti managerului copia buletinului.