(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R17 | 225/70 | 108 (1000kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 103 (875kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 245/65 | 111 (1090kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/65 | 104 (900kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 275/65 | 65 (290kg)/R (170 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 265/65 | 65 (290kg)/R (170 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 265/65 | 110 (1060kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 265/65 | 112 (1120kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 275/65 | 115 (1215kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/70 | 108 (1000kg)/M (130 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 275/65 | 115 (1215kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Versatilitatea zonelor de umăr ale acestei anvelope se distinge prin dimensiunile sale masive și construcția solidă, precum și prin prezența numeroaselor proeminențe pe suprafața laterală. Acest design îmbunătățește aderența la virare și capacitatea de ridicare pe de o parte, în timp ce pe de altă parte oferă o manevrabilitate sigură pe solul cu rezistență redusă.
Designul închis al umărului îmbunătățește aderența în viraje, previne uzura neuniformă și datorită numeroaselor urechi laterale, flotației pe murdărie și zăpadă.
Anvelopa Michelin Cross Terrain are patru caneluri longitudinale pentru o rezistență excelentă la acvaplanare, eliminând efectiv apa din plasturele de contact.
Anvelopa ușoară Michelin Cross Terrain se ridică parțial la înălțimea numelui său, deoarece este destinată în principal suprafețelor de asfalt. Cu toate acestea, se remarcă printr-o versatilitate destul de bună, deoarece este poziționată de producător ca un model all-season. În același timp, o serie de caracteristici ale designului benzii sale de rulare îi permit să demonstreze un comportament destul de încrezător pe suprafețe nepavate.
Stabilitate excelentă la orice viteză Faptul că acest model este destinat în principal utilizării pe drumuri asfaltate este dovedit de designul părții centrale a benzii de rulare a acestuia. Conține trei nervuri solide separate una de cealaltă prin caneluri largi de drenaj. Aceste elemente ale benzii de rulare sunt alcătuite dintr-o multitudine de blocuri individuale. Marginile lor au o pantă semnificativă, ceea ce permite ca nervurile benzii de rulare din centru să îndeplinească mai multe funcții simultan, asigurând astfel un echilibru bun al anvelopei. În primul rând, este o combinație de bună stabilitate direcțională și eficiență de control cu caracteristici de tracțiune longitudinale la fel de ridicate. În plus, trebuie remarcat faptul că acest design reduce semnificativ rezistența la rulare și nivelurile de zgomot, precum și crește rezistența la uzură neuniformă. Zone de umăr multifuncționale Zonele de rulare ale umărului acestei anvelope nu sunt mai puțin versatile. Acestea se disting prin dimensiunile lor masive și construcția solidă, precum și prin prezența numeroaselor proeminențe pe suprafața laterală. Acest design îmbunătățește aderența la virare și capacitatea de ridicare, pe de o parte, și, pe de altă parte, oferă un comportament sigur pe solurile cu sarcini reduse, precum și pe zăpadă.
- Cele trei nervuri ale benzii de rulare din centru au o structură compusă din mai multe blocuri, datorită cărora îmbunătățesc nu numai stabilitatea direcțională, eficiența controlului și consumul de combustibil, ci și tracțiunea longitudinală și proprietățile de cuplare.