(0.0)
20.01.2022

Ce de făcut, dacă s-a spart roata

O roată spartă este una dintre fobiile principale ale fiecărui șofer. Acest lucru este argumentat simplu, deoarece problema apare în mod neașteptat, consecințele pot fi cele mai imprevizibile. Dar nu merită de a face panică, să vă stresați. În acest caz, trebuie să arătați reacție, bun simț și forță fizică. La urma urmei, după cum știm cu toții, ” Dracul nu este așa de strașnic, cum se tem de el.” Mulți șoferi încep deseori să se emoționeze, să escaladeze situația și, de asemenea, să facă pasagerii cabinei nervoși. Dar acest scenariu nu se potrivește, din cauza aceasta propunem următoarele acțiuni. Dacă roata dvs. s-a spart pe pistă, atunci acordați atenție listei de pași pentru orice automobilist. El vă va calma, vă va aduce la simțurile voastre și vă va demonstra că totul nu este atât de teribil.

Ce trebuie de făcut când s-a spart roata?

În primul rând, ar trebui să opriți mașina, dar chiar și aici merită să luați în considerare o serie de acțiuni corecte pentru a nu agrava situația. Deoarece o anvelopă deteriorată – este un fenomen destul de periculos, ar trebui să vă comportați în modul următor.

  • Respectați viteza de siguranță. Amintiți-vă că, cu cât viteza automobilului este mai mare, cu atât consecințele anvelopei sparse vor fi mai grave.
  • Nu presați frâna în podea. Nu uitați că pe partea în care anvelopa este spartă, se creează o decelerare neuniformă, relativ de anvelopele întregi. Merită să uităm complet de frânarea bruscă, deoarece frânarea inadecvată duce la rotația automobilului.
  • Încercați sa mențineți mașina drept cat mai mult posibil. Refuzați la întoarceri, deoarece o roată spartă nu vă va permite să faceți o manevră sigură. Aici observăm regula: dacă transportul trage într-o direcție, atunci ar trebui să rotiți volanul într-o direcție complet diferită. Astfel, veți păstra o traiectorie dreaptă de mișcare. În caz contrar, așteptați-vă la ieșirea pe banda de circulație în sens opus.

Aceste sfaturi vă vor ajuta să faceți o oprire sigură și să începeți reparațiile dacă ați avut practică deja. Pentru acei proprietari auto, care nu știu cum să se comporte în aceste condiții, vă sugerăm împreună cu noi să luăm în considerare variantele de soluție.

S-a spart roata pe pista de traversare, ce de făcut?
Încercați să înlocuiți anvelopa deteriorată cu ajutorul unui cric. Pentru a face acest lucru, va trebui să slăbiți piulițele cât mai mult posibil, să ridicați mașina cu același cric. După ce ați ridicat automobilul, începeți să scoateți piulițele până la capăt și, de asemenea, anvelopa. După instalarea anvelopei de rezervă, strângeți toate șuruburile necesare și contactați cel mai apropiat autoservice. Acolo veți putea să vă asigurați de munca dvs. executat corect sau incorect. Nu ignorați această călătorie, pentru că, este mai bine să verificați încă o dată decât să faceți din nou o greșeală.

  • Dacă știți cum să schimbați, dar instrumentul a rămas acasă, puteți încerca să cereți ajutor de la prieteni. Poate că, cineva va răspunde și va aduce tot ce aveți nevoie chiar și pe pistă. Folosiți-vă de serviciul de evacuare. Această opțiune este potrivită pentru acei șoferi care, în primul rând, nu știu cum să schimbe elementul spart. În al doilea rând, ei nu sunt echipați cu mijloace improvizate necesare. De asemenea, apelul unui astfel de serviciu va fi necesar atunci când situația este critică. Datorită camioanelor de remorcare, veți putea transporta ”calul de fier” la cel mai apropiat autoservice.
  • Utilizați materialul de etanșare. Dacă faceți parte din categoria șoferilor atenți care poartă o valiză cu un set, atunci ar trebui să aveți material de etanșare 100%. Această metodă este perfectă pentru o roată spartă. Amintiți-vă acțiunile: există o supapă prin care pompa este introdusă, apoi pompați materialul de etanșare în interior. El izolează perfect gaura și apoi elimină fluxul de aer. După acțiunile enumerate, pompați-l și îndreptați-vă către un autoservice.

Roata s-a spart, rezervă și instrumente nu aveți, ce de făcut în acest caz?

Atunci când serviciul de evacuare nu poate oferi ajutor, iar în salonul automobilului din instrumente puteți găsi doar trusa de primul ajutor, în ajutor vine serviciul de vulcanizare mobilă de la Autoshina. Șoferii moldoveni sunt extrem de norocoși, deoarece pot folosi cu ușurință serviciul de vulcanizare mobilă, care este gata să servească în orice moment al zilei sau al nopții.

Ambulanța Autoshina – este cea mai bună soluție pentru orice situație neplăcută de pe șosea. Nu trebuie să vă gândiți ce să faceți dacă o roată se sparge pe pistă sau dacă s-a format o denivelare. O echipa profesionista iți va rezolva toate problemele, ajungând la dvs. într-o oră sau chiar în câteva minute. Pentru multe companii, locația devine un obstacol, dar pentru noi acest lucru este un fleac. În fiecare zi acceptăm cereri din orice colț a Moldovei, făcând călătorii, atât la nord, cât și la sud.

Dintre avantajele vulcanizării mobile Autoshina în timpul rotii sparte, putem evidenția:

  • Răspuns ultra-rapid la cerere
  • Sosire instantanee la locul respectiv
  • Prețul redus al serviciilor
  • Lucrări de calitate înaltă
  • Consultarea cu un profesionist
  • Garanția calității

Nu vă permiteți să alegeți companii dubioase, care pot doar dăuna vehiculului dvs. Amintiți-vă că, dacă roata este crăpată, atunci această situație necesită manevre serioase. Împreună cu Autoshina veți putea aprecia seriozitatea, eficiența si calitatea lucrărilor prestate.

Cum să evitați ruperea și dezumflarea roții?

Experții noștri recomandă în fiecare 1–1,5 săptămână să verificați și schimbați presiunea în toate scaturile. Dacă observați o diferență semnificativă față de indicatorii standard, încercați să returnați presiunea corectă cu ajutorul unui compresor.

De asemenea, vă recomandăm să inspectați întotdeauna roțile pentru identificarea diferitelor tipuri de defecte. Umflăturile, crăpăturile, vânătăile, abraziunile, tăieturile sunt semnale clare pentru înlocuirea anvelopei. Încercați să schimbați îmbrăcămintea roților a ”calului de fier” cel puțin o dată la cinci ani. În caz contrar, sunt posibile accidente, distanță lungă de frânare și drifturi de viraj.

Comentarii la articol (0)
Lasa un comentariu
Știri populare