(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R16 | 215/65 | 98 (750kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 205/70 | 96 (710kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 235/75 | 105 (925kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 195/80 | 96 (710kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/65 | 98 (750kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 255/65 | 65 (290kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/70 | 100 (800kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 255/65 | 109 (1030kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 255/65 | 109 (1030kg)/M (130 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/70 | 100 (800kg)/M (130 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 205/80 | 104 (900kg)/S (180 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Deoarece această anvelopă este concepută pentru condiții de drum destul de specifice, nu este de mirare că specialiștii francezi l-au echipat cu o bandă de rulare perfect adaptată pentru a fi utilizată în ele. Caracteristica cheie a acestei adaptări este creșterea numărului de blocuri prin reducerea dimensiunii acestora. Acest lucru a îmbunătățit semnificativ tracțiunea pe drumurile alunecoase, în special pe zăpadă, unde acest model demonstrează un comportament mai mult decât sigur.
O altă caracteristică distinctivă a benzii de rulare a acestei anvelope este dispunerea blocurilor în partea centrală a benzii de rulare. Cu o formă patrulateră, marginile lor de cuplare transversale au o pantă semnificativă în raport cu direcția de deplasare. Această soluție poate îmbunătăți semnificativ consumul de combustibil și, în plus, are un efect pozitiv asupra stabilității direcționale la viteză mare.
Toate blocurile de rulare au mai multe siphe drepte. Datorită caracteristicilor lor de design, îndeplinesc mai multe funcții simultan. Principala este formarea de margini de aderență suplimentare, care, datorită dispunerii lor transversale, reduc semnificativ distanța de frânare, în special pe zăpadă și drumuri umede. În plus, aceste lamele împiedică acvaplanarea prin devierea apei de pe plasturele de contact într-una dintre numeroasele caneluri de drenaj.
Una dintre caracteristicile principale ale anvelopei de iarnă Michelin 4x4 Alpin SUV este domeniul său de aplicare îngust, dar bine definit. Faptul este că acest model a fost dezvoltat ținând seama de condițiile climatice din Europa de Vest și Centrală. Această anvelopă este „ascuțită” pentru suprafețele de asfalt cu o anumită cantitate de zăpadă, cea mai mare parte topită. În astfel de condiții demonstrează o aderență fiabilă și stabilă. În plus, acest model oferă un set de proprietăți tradiționale de performanță ale anvelopelor Michelin, variind de la un kilometraj excelent la o eficiență sporită a consumului de combustibil.
Michelin 4X4 Alpin este un prim exemplu al ceea ce ar trebui să fie o anvelopă de iarnă de calitate reală pentru o mașină cu tracțiune integrală. Cei mai mulți proprietari de mașini remarcă fiabilitatea și confortul ridicat atunci când conduc un Alpin 4X4 - acele două calități care, din păcate, nu pot fi întotdeauna obținute simultan și care coexistă întotdeauna armonios cu produsele pentru anvelope Michelin. Modelul strict simetric subliniat al benzii de rulare puternice vă permite să simțiți și mai mult controlabilitatea și manevrabilitatea SUV-ului. Lamelele, echipate cu elemente autoblocante, conferă rigiditate sporită structurii, ceea ce implică o frânare mai precisă pe gheață, zăpadă și asfalt. Numărul mare de șenile longitudinale asigură un drenaj mai bun al zăpezii topite și al apei, reducând riscul de alunecare și plutire a roții. Compusul de cauciuc cu un conținut ridicat de material de umplutură (silice) face ca stratul exterior al benzii de rulare să fie rezistent la abraziune, prin urmare, nu va trebui să schimbați anvelopele în curând din cauza uzurii lor.
- Numărul crescut de blocuri de rulare îmbunătățește aderența pe zăpadă și pe drumurile umede.
- Panta semnificativă a marginilor de cuplare transversale ale blocurilor de rulare din partea centrală reduce rezistența la rulare și crește stabilitatea direcțională la viteze mari.
- Distanțe de frânare reduse pe zăpadă și pe drumuri umede datorită numeroaselor sape transversale.