Anvelope de iarna Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T
verificati pretul si disponibilitatea la operator
Caracteristicile anvelopelor Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T
Pneurile de iarna cu crampoane Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T au fost proiectate initial pentru utilizarea acestora pe Crossovere, fara a fi aplicabile pe automobilele simple. In consecintaacestei abordari s-au dezvoltat caracteristici exceptionale pentru utilizareacauciucurilor Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T in timpul iernii. Anvelopele de iarna cu crampoane Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T ofera performante speciale de adeziune pe carosabile foarte alunecoase si o economie apreciabila de carburant.
Banda de rulare «V»
Structura profilului benzii de rulare a pneurilor, este dezvoltata intr-o maniera obisnuita pentru aceste tipuri de produse. Substraturile alcatuitoare formeaza un relief in forma de V-uri cu ajutorul caruia stabilitatea pe orice carosabil in timpul iernii este trimplata. Aceste insusiri, in mod suplimentar sunt intensificate datorita gabaritelor marite ale profilului benzii de rulare in partea centrala a cauciucului, adaugindu-se fire de legaturasuplimentare de stabilizare.
Portiunile laterale ale benzii a cauciucurilor sun proiectate, practit sub un unghi de 90 de grade. Aceasta caracteristica optimizeaza apreciabil de mult viabilitatea vehiculelor in timpul iernii si scurteaza distanta de frinare pe sosele lunecoase.
Variante de design ale canalelor anvelopei.
Pe suprafata benzii de rulare a pneurilor de iarna cu crampoane sunt utilizate citeva variante de canale tehnologice. Sectiunea de baza include canale simple. Fiind amplasate sub un unghi drept in sensul miscariiautomobilului, acestea imbunatatesc productivitatea profilului benzii de rulare la vitezele mari. Pe traseele cu multa apa aceste partimajoreaza suplimentar rezistenta la acvaplanare, directionind apa din suprafata principala de contact catre canelurile de evacuare.
In fisiile laterale ale anvelopei canelurile adincite au o forma evidentiata. Acestea diminueaza manevrabilitatea diametrala a blocurilor de protectieAstfel se imbunatateste stabilitatea masinii in cazul manverarii spontane. Prin partile laturalnice ale suprafetei benzii de rulare se aflacaneluri profilate auxiliare. Aceste elemente, de asemenea, imbunatatesc stabilitatea anvelopelor la la realizarea manevrelor de cotire.
Insusirile cele mai importante pentru cauciucurile Michelin Latitude X-Ice North 265/60 R18 110T.
- Performante superbe de aderenta pe orice traseu in timpul sezonului rece datorita profilului sub forma de V;
- citeva tipuri de benzi pe anvelope garanteaza stabilitatea vehiculului pe orice drum de gheata;
- firele din otel suplimentare confera mai multa rigiditate cauciucurilor cu crampoane si astfel garanteaza un nivel sporit de siguranta pe drumurile dificile;
- schema structurala a canelurilor presupuneindepartarea eficienta a apei de pe suprafata anvelopelor ceea ce contracareaza acvaplanarea vehiculului.
Modelul direcțional V al benzii de rulare direcționate de computerul Michelin X-Ice North elimină efectiv apa și nămolul din plasturele de contact pentru o tracțiune maximă utilizabilă. Densitatea mare a canelurilor de 39% contribuie la un grad ridicat de auto-curățare a benzii de rulare, prevenind efectul acvaplanării.
Marginile interioare ale dinților de ferăstrău ale blocurilor de rulare, care sporesc aderența pe secțiunile de drum înzăpezite, sunt proiectate pentru a oferi cea mai bună aderență posibilă.
Utilizarea tehnologiei brevetate StabiliGrip 3D siping crește semnificativ zona de prindere pe suprafața gheții și îmbunătățește rigiditatea structurii benzii de rulare. Principala diferență între lamele StabiliGrip și lamele convenționale este designul lor unic, care blochează blocurile benzii de rulare atât sub sarcini longitudinale, cât și laterale.
Anvelopa ușoară de iarnă Michelin Latitude X-Ice North își datorează aspectul, în primul rând, succesului unui alt model de iarnă al acestui producător francez, și anume X-Ice North. Cu toate acestea, spre deosebire de aceasta, această anvelopă a fost special concepută pentru vehiculele de teren - SUV-uri, pick-up-uri și crossover-uri. Acest model are o gamă destul de largă de dimensiuni standard, care încep de la 205/ 70R15 și se termină la 255/ 50R19. În același timp, anvelopa este disponibilă în două versiuni - cu și fără știfturi. În țara noastră, cea mai răspândită este versiunea cu șuruburi a acestui model de iarnă.
Tehnologie avansată de rulare Deoarece condițiile climatice de iarnă ale țărilor din Europa de Nord și ale unor regiuni rusești sunt caracterizate de dezghețuri frecvente, precum și de schimbări de anotimp pe termen lung, cea mai recentă tehnologie de lamelizare a fost utilizată în acest model. Acest lucru a făcut posibilă îmbunătățirea caracteristicilor de performanță de bază, atât pe suprafețe alunecoase la temperaturi scăzute, cât și pe drumuri uscate în timpul dezghețurilor, precum și în primăvară și toamnă. Pentru a crește tracțiunea pe drumurile înzăpezite și înghețate, banda de rulare a fost echipată cu siphe bidirecționale BDS. Aceste lamele formează suplimentar un număr mare de margini ascuțite care se prind efectiv chiar de cele mai mici nereguli de pe suprafața drumului. În același timp, blocurile benzii de rulare rămân foarte rigide, datorită structurii speciale a pereților lamelelor, datorită căreia este asigurată o legătură mai strânsă între ele atunci când este în contact cu carosabilul. Pentru a oferi anvelopei Michelin Latitude X-Ice North o rezistență mai mare la sarcinile crescute inerente conducerii cu viteză mare, banda de rulare a acestui model a fost echipată cu sipe cu geometrie variabilă. Tehnologia VG constă în conferirea marginii exterioare a lamelei în formă de zigzag, păstrându-și în același timp baza rigidă. Ca rezultat, lamelele au putut să-și schimbe dimensiunile sub sarcină crescută, ceea ce, la rândul său, a făcut posibilă distribuirea mai uniformă a presiunii peste plasturele de contact. Durastud Stud Technology În zilele noastre, știfturile din oțel sunt în continuare cel mai eficient mod de a oferi un nivel ridicat de siguranță atunci când conduceți pe suprafețe înghețate. Cea mai dificilă sarcină este de a determina nu numai poziția optimă a știfturilor, ci și înălțimea proeminenței acestora deasupra benzii de rulare, pentru a asigura echilibrul perfect între aderență și nivelul de zgomot. Tehnologia de montare Durastud constă dintr-o varietate de soluții tehnice. Banda de rulare a anvelopei are o structură cu două straturi. Stratul inferior este realizat dintr-un compus din cauciuc mai dens și mai dur. Aici se află scaunul de prindere, deoarece compusul din cauciuc mai dur permite o conexiune mai fiabilă și oferă, de asemenea, posibilitatea de a regla înălțimea știftului deasupra suprafeței benzii de rulare. În medie, această cifră este de aproximativ 1,2 mm, care este înălțimea optimă pentru a oferi echilibrul perfect între prinderea înghețată, cursa știftului și zgomotul știftului. În plus, scaunele cu știfturi sunt poziționate în așa fel încât, după instalarea lor, se formează de la 10 la 14 rânduri de știfturi, în funcție de dimensiunea anvelopei.
- Optimizat pentru utilizarea SUV-urilor, designul simetric al benzii de rulare în formă de V oferă o tracțiune superioară pe suprafețele înghețate și înzăpezite.
- Tehnologia avansată de înghițitură folosește două tipuri de înșurubări, care îmbunătățesc semnificativ aderența pe zăpadă și gheață, precum și contribuie la o distribuție mai uniformă a presiunii peste plasturele de contact.
- Tehnologia Durastud Stud permite între 10 și 14 rânduri de știfturi, oferind în același timp echilibrul perfect între prinderea de gheață, kilometrajul știftului și zgomotul știfturilor, datorită benzii de rulare cu strat dublu și înălțimii optime a știftului.
Livrarea produselor in Chisinau
Livrarea produselor in Chisinau este gratuita, daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei. Daca pretul este mai mic de 20 000 de lei, atunci costul pentru livrare constituie 100 de lei
Livrarea produselor in suburbiile Chisinaului
Serviciul de livrare a anvelopelor in suburbiile orasului constituie 150-300 de lei. Curierul apeleaza si instiinteaza clientul aproximatix cu 30 de minute inainte de a ajunge la acesta.
Livrarea anvelopelor in Moldova este gratuita
Livrarea anvelopelor in toata Moldova se efectueaza gratuit,daca suma achizitiei depaseste 20 000 de lei
Timpul livrarii
In zilele lucratoare, livrarea se realizeaza de la orele 10.00 pina la orele 17.00 sau mai tirziu, in caz de necesitate.
Comenzile receptionate pina la orele 12.00, vor fi livrate in aceeasi zi. Comenzile receptionate dupa amiaza, vor fi livrate ziua urmatoare.
Comenzile inregistrate in zilele de odihna (a doua jumatate a zilei de simbata sau duminica) vor fi prelucrate luni.
Achitare in numerar
Achitati in numerar, curierului - la primirea comenzii.
Impreuna cu comanda, primiti o chitanta de vanzare si o factura.
Acest tip de plata este disponibil numai pentru persoanele fizice.
Achitare online
Plata online, prin intermediul serviciului PayPal, este posibila in cazul in care dispuneti de un cont in acest sistem.
Plata online prin intermediul cardurilor Visa, MasterCard, Maestro, BPAY, Bitcoin, Webmoney.
Achitare in credit
Pentru obtinerea creditului pentru a comanda anvelope online este necesara realizarea urmatorilor pasi:
- Indepliniti cererea pe site. Dupa aceasta dumneavoastra veti primi confirmarea privind prezenta produsului la depozit.
- Indepliniti formularul pe site-ul CREDIT RAPID.
- Trimiteti managerului copia buletinului.