(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R15 | 205/60 | 91 (615kg)/H (210 km/h) | În stoc | 2 080 MDL/un | La comanda |
R19 | 235/50 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 3 543 MDL/un | La comanda |
R15 | 205/65 | 94 (670kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/55 | 102 (850kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 215/70 | 98 (750kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 205/65 | 94 (670kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 235/60 | 100 (800kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 215/55 | 93 (650kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R16 | 225/60 | 98 (750kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/55 | 99 (775kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 245/50 | 99 (775kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 215/55 | 94 (670kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 103 (875kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/55 | 97 (730kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 215/50 | 93 (650kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 235/65 | 104 (900kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 235/60 | 102 (850kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R18 | 225/55 | 98 (750kg)/H (210 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/55 | 97 (730kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R17 | 225/45 | 91 (615kg)/V (240 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Canalele largi de drenaj ale benzii de rulare îndepărtează rapid excesul de apă și umezeală de pe suprafața de lucru a anvelopelor, ceea ce ajută la minimizarea riscului de acvaplanare atunci când conduceți pe asfalt umed.
Banda de rulare centrală dublă consolidată ajută la stabilizarea stabilității direcționale în linie dreaptă a vehiculului în timpul deplasării cu viteză mare.
Utilizarea tehnologiei Advanced Max Touch Construction a permis formarea unui număr mare de muchii speciale ale ambreiajului. O astfel de structură creează o aderență fiabilă pe suprafața drumului.
Anvelopa Michelin Primacy MXV4 este concepută exclusiv pentru piața din America de Nord. Producătorul poziționează acest model ca o anvelopă pentru autoturisme de lux. Gama de dimensiuni oferită conține 32 de opțiuni pentru roți cu diametre ale jantei de la 15 la 18 inci. În funcție de diametru, indicele de viteză poate fi H sau V, ceea ce indică abilitățile destul de remarcabile ale acestui model.
Design unic al benzii de rulare Caracteristica cheie a modelului benzii de rulare a acestui model este tehnologia Advanced MaxTouch Construction, care este saturația maximă a benzii de rulare cu margini ascuțite. De aceea, modelul benzii de rulare conține un număr mare de blocuri individuale de dimensiuni mici, care formează cinci nervuri longitudinale, dacă numărați cu zonele de umăr ale benzii de rulare. Designul benzii de rulare în formă de S a fost condus de dorința de a reduce rezistența la rulare și, odată cu acesta, consumul de combustibil. În plus, o astfel de dispunere a elementelor benzii de rulare a avut cel mai favorabil efect asupra altor caracteristici de performanță la fel de importante - nivelul de zgomot și rezistența la uzură neuniformă. În partea centrală a benzii de rulare a acestei anvelope, a fost găsită o soluție tehnică, împrumutată de la anvelopele sport. Este o nervură centrală dublă. Datorită lui, anvelopa demonstrează nu numai o stabilitate direcțională excelentă, ci și reacții fulgerătoare la viraje, care au adus caracteristici sportive caracterului de manevrare. Două nervuri longitudinale situate una lângă cealaltă sunt rânduri separate de blocuri mici, ale căror margini lungi sunt direcționate la un unghi destul de acut față de axa de rotație a roții. Această decizie este dictată de dorința de a asigura o eficiență ridicată a accelerației, în special pe suprafețele alunecoase cu zăpadă. Performanță umedă excepțională Acest model oferă performanțe excelente în condiții de ploaie. Acest lucru a fost realizat datorită unui compus din cauciuc atent selectat și a unui sistem de drenaj performant. Compusul de cauciuc al acestei anvelope este caracterizat printr-un conținut ridicat de elemente care conțin siliciu. Acest lucru a făcut posibilă conferirea benzii de rulare elasticitate excelentă, care rămâne chiar și la temperaturi scăzute, datorită căreia a început să se potrivească mai bine toate neregulile de pe suprafața drumului. În același timp, elasticitatea crescută nu a cauzat o scădere a rezistenței la uzură, ci dimpotrivă, a condus la o îmbunătățire a rezistenței la uzura abrazivă. A doua componentă, și anume sistemul de drenaj, este caracterizată printr-o densitate crescută a canalelor longitudinale și transversale care pătrund literalmente în întreaga bandă de rulare. În același timp, inginerii francezi în anvelope au reușit să mărească în continuare eficiența sistemului de drenaj prin plasarea unor siphe ondulate pe suprafața fiecărui bloc de rulare. Aceste elemente, atunci când sunt în contact cu o suprafață umedă, precum ștergătoarele de mașină, „îndepărtează” excesul de umiditate din plasturele de contact, crescând astfel aderența.
- Modelul unic al benzii de rulare oferă o tracțiune excelentă.
- Elasticitate excelentă datorită compusului din cauciuc cu un conținut ridicat de silice.
- Stabilitatea direcțională excelentă pe întreaga gamă de viteze și eficiența excelentă a controlului sunt asigurate de o nervură centrală dublă.
- Zonele largi ale umărului, alcătuite din multe blocuri dreptunghiulare, au asigurat o aderență excelentă la virare, precum și distanțe scurte de frânare.
- Călătorie lină și niveluri reduse de zgomot datorită modelului benzii de rulare în formă de S și construcției carcasei anvelopelor cu mai multe straturi.