(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R20 | 245/35 | 91 (615kg)/Y (300 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Banda de rulare a Pilot Sport Cup 2 este fabricată din diferiți compuși din cauciuc. Zonele exterioare ale umerilor sunt mai ferme pentru o aderență superioară în viraje. Coaste și dame interioare sunt realizate dintr-o compoziție moale, ceea ce crește precizia controlului.
Adâncimea canalelor de drenaj a crescut cu 20% în comparație cu anvelopa din generația anterioară permite evacuarea mai multă apă din plasturele de contact, ceea ce reduce semnificativ pragul de pornire a acvaplanării și îmbunătățește aderența pe suprafețele umede.
Carcasa anvelopei este realizată din curele de oțel împletite cu fibră para-aramidă (Michelin folosește marca comercială Twaron, care este similară cu binecunoscutul „Kevlar”). Rezultatul este o rezistență ridicată, o manevrabilitate mai bună, o greutate mai mică și o uzură mai mică. Filetele sunt înfășurate în jurul circumferinței anvelopei cu diferite tensiuni în centru și în jurul marginilor anvelopei pentru a minimiza flexibilitatea carcasei. Acest lucru asigură faptul că patch-ul de contact rămâne constant și permite controlul efectiv al forței centrifuge chiar și la viteze mari.
Anvelopa de vară Michelin Pilot Sport Cup 2 este special concepută pentru autoturisme de mare viteză, care pot fi utilizate atât pe piste de curse închise, cât și pe drumurile publice. La crearea acestui model, accentul principal a fost pus pe obținerea stabilității și manevrabilității maxime la conducerea la viteze mari. Acest producător este foarte popular și este cunoscut pentru soluțiile inovatoare pe care le folosește pentru a crea anvelope. Cele mai bune materiale și progrese tehnice din industria anvelopelor au fost utilizate pentru a dezvolta acest model. Ca urmare, anvelopa este stabilă și controlabilă la orice viteză. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea unui nou model de rulare și a unui compus actualizat.
Model nou al benzii de rulare Noul model al benzii de rulare are un profil extins. Datorită acestui fapt, a fost posibilă creșterea stabilității la viteze mari. Două rânduri de blocuri centrale largi oferă stabilitate direcțională încrezătoare și feedback accelerat. Blocurile late pentru umeri sporesc stabilitatea la virare, protejând perfect anvelopa Michelin Pilot Sport Cup 2 de o varietate de daune. Canalele adânci din centrul benzii de rulare scurge rapid apa din zona de contact, minimizând acvaplanarea. Numărul crescut de sape reduce zgomotul de conducere și creează un efect de lipire pe suprafețele umede ale drumului. Chiar și în ploi abundente și la viteze mari, anvelopa oferă stabilitate și manevrabilitate excelente. Compus actualizat La crearea compusului, s-au folosit un număr mare de componente noi și s-a modificat și procentul de aditivi vechi. Deoarece anvelopa este adesea utilizată la viteze mai mari, elasticitatea acesteia a fost mărită. Pentru aceasta, a fost utilizată silice nouă, de asemenea, a făcut posibilă accelerarea caracteristicilor de recuperare ale benzii de rulare, ceea ce nu numai că a redus sarcina pe elementele de suspensie, ci și a sporit confortul la mers. Compusul din cauciuc reînnoit are o rezistență excelentă la uzură, chiar și atunci când funcționează la viteze maxime, are o durată de viață lungă. Cadru de înaltă rezistență Deoarece anvelopa este expusă la sarcini crescute atunci când conduceți la viteze mari, acest model folosește un cadru special de rezistență sporită. La crearea acestuia, au fost utilizate un nou cablu puternic și curele speciale din oțel, care împiedică ruperea benzii de rulare în caz de suprasarcină.
- Manevrabilitatea excelentă și stabilitatea la viteze mari sunt asigurate de un nou compus și un model modern de rulare.
- Parametrii excelenți de frânare și viteză sunt atinși prin utilizarea de aditivi moderni în compusul din cauciuc.
- Protecția fiabilă împotriva deteriorării și rezistenței la sarcini maxime este asigurată de cadrul cu rezistență sporită.