(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R15 | 185/55 | 82 (475kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 175/70 | 82 (475kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 165/70 | 79 (437kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 195/65 | 91 (615kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 185/60 | 84 (500kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 175/65 | 82 (475kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R15 | 205/60 | 91 (615kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 185/65 | 86 (530kg)/Q (160 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Anvelopa are un sistem de șuvițe în zig-zag (mai mult de 1800), care, împreună cu utilizarea de noi componente în cauciuc, îmbunătățește aderența pe drumurile acoperite de gheață.
Compusul de cauciuc Maxi Ice special dezvoltat îi mărește durabilitatea
Modelul direcțional al benzii de rulare direcționat profund oferă o aderență și o manevrabilitate de neegalat pe suprafețele înzăpezite și pe gheață.
Anvelopa de iarnă Michelin Maxi Ice, fără gheare, este în multe privințe un reper pentru gigantul francez al anvelopelor. La urma urmei, au fost testate multe tehnologii care au fost utilizate pe majoritatea mai multor modele ulterioare de iarnă. Multe dintre ele sunt folosite astăzi de producătorul francez.
Două nervuri longitudinale largi în centru Una dintre caracteristicile principale ale designului benzii de rulare a acestei anvelope este structura părții sale centrale. Conține două nervuri longitudinale foarte largi, fiecare dintre care, datorită absenței rupturilor pe toată lungimea sa, are o rigiditate foarte mare. Acest lucru se face simțit pe asfalt, unde această anvelopă demonstrează abilități care nu sunt tipice modelelor de iarnă. În primul rând, este o stabilitate direcțională excelentă, precum și reacții foarte rapide și precise la viraje. Toate împreună - creează o senzație de ușurință a controlului și control absolut asupra traiectoriei mașinii. Număr crescut de margini ale ambreiajului Modelul benzii de rulare a acestui model se distinge printr-un conținut ridicat de margini de prindere. Majoritatea covârșitoare a acestora sunt formate nu din blocuri, ci de numeroase lamele tăiate în ele. Numărul lor total depășește câteva mii și toate sunt situate la diferite unghiuri transversale față de direcția de mișcare. Acest lucru oferă anvelopei o tracțiune și o tracțiune longitudinală excelente, în special pe suprafețele alunecoase.
- Modelul foarte eficient al benzii de rulare în formă de V oferă anvelopei performanțe superioare în toate condițiile de drum.
- Două nervuri longitudinale foarte late în centrul benzii de rulare îmbunătățesc manevrabilitatea și stabilitatea direcțională pe asfalt, reduc rezistența la rulare și previn uzura inegală.
- Numeroase sifoane în zig-zag îmbunătățesc performanța benzii de rulare pe zăpadă și gheață ambalate, oferind o tracțiune fiabilă în timpul accelerării și frânării.
- Blocurile largi de umăr îmbunătățesc aderența la zăpadă, stabilitatea și aderența la virare