(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
(L-V) 9:00 - 19:00
(Sî) 09:00-19:00
Strada Calea Basarabiei 44
14 zile
Dimensiune | Indicele de încărcare/ viteză | Status | Pret | ||
R15 | 195/70 | 97 (730kg)/T (190 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R13 | 165/70 | 83 (487kg)/R (170 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
R14 | 165/70 | 85 (515kg)/R (170 km/h) | În stoc | 0 MDL/un | La comanda |
Tracțiune îmbunătățită: + 30% la pornirea pe zăpadă, datorită efectului „gheara” al lamelor în formă de Z datorită modelului benzii de rulare cu un profil negativ (zona canelurii) de 35% și adâncimea crescută a benzii de rulare (11,5 mm).
O creștere cu 35% a rezistenței la șoc și rupere (rezistență) ca urmare a unei creșteri a densității straturilor de țesătură din cablu (până la 18%). Rezistența la frecare a bordurii este crescută cu 60% datorită grosimii peretelui lateral crescută la aproape 4 mm, prezenței unui strat de armare și a unei benzi duble de protecție.
Reduce riscul de acvaplanare datorită formei eliptice a plasturelui de contact, care oferă un efect de spargere și împiedică pătrunderea apei în anvelopă. Efectul de blocare automată a lamelelor în formă de Z pe Agilis 61 Snow-Ice asigură rigiditatea benzii de rulare și controlul deplin al vehiculului pe drumuri uscate.
Anvelopa de iarnă Michelin Agilis 41 Snow-Ice fără gheare este încă o încercare reușită a unuia dintre liderii mondiali în industria anvelopelor de a crea anvelopa de iarnă ideală pentru vehiculele comerciale ușoare. Această anvelopă este disponibilă în șase dintre cele mai populare dimensiuni, cu diametre ale jantei cuprinse între 13 și 15 inci, făcându-l potrivit pentru utilizarea pe majoritatea modelelor de vehicule comerciale moderne.
Banda de rulare a acestui model este echipată cu un model de rulare direcțional simetric, care are un design în formă de V, care este destul de agresiv pentru această categorie de anvelope. După cum se potrivește unei anvelope destinate utilizării pe vehicule comerciale, banda de rulare a acesteia constă din patru nervuri longitudinale, fiecare dintre ele având dimensiuni masive. Un astfel de număr de nervuri longitudinale, sau mai bine zis dimensiunile lor mari, asigură o distribuție mai uniformă a sarcinii externe peste plasturele de contact. Acest lucru nu numai că a îmbunătățit durabilitatea Michelin Agilis 41 Snow-Ice, dar a minimizat și riscul de uzură neuniformă, ceea ce a crescut semnificativ durata de viață a anvelopelor. Utilizarea unui design al benzii de rulare în formă de V a îmbunătățit în mod semnificativ performanța anvelopei, mai ales având în vedere specificul utilizării sale de iarnă. În special, datorită designului în formă de V, a fost posibil să se asigure o zonă mare de patch-uri de contact, care nu se modifică în funcție de modul de conducere. În plus, această structură a benzii de rulare îmbunătățește eficiența frânării pe suprafețele alunecoase și, de asemenea, îmbunătățește semnificativ tracțiunea și stabilitatea direcțională. De asemenea, trebuie remarcat și rezistența la rulare mai mică, în comparație cu alte tipuri de tipar al benzii de rulare.
- Model optimizat al benzii de rulare simetrice în formă de V pentru o tracțiune superioară în toate condițiile de drum
- Un număr mare de lamele auto-blocabile în formă de Z în combinație cu adâncimea crescută a benzii de rulare au permis o tracțiune și o aderență îmbunătățite pe zăpadă.
- Numărul crescut de straturi de cablu a îmbunătățit semnificativ rezistența la perforare și tăiere a anvelopei.
- Grosimea crescută a peretelui lateral a crescut rezistența acestei părți cele mai vulnerabile a anvelopei la solicitări mecanice agresive.